Herkes ilerlemiş de ben geri kalmışım gibi hissediyorum ne yapmalıyım?

Çocukluk arkadaşlarım beraber büyüdüğüm kuzenlerim hepsi okadar fazla değişti ki, elbette yeni arkadaşları ortamları olacak fakat tamamen unutuldum, iki sokak arkamda oturan insanları senede bir kez görüyorum sadece instadan takipleşiyoruz.
Hergün kafelerden sosyal etkinliklerden çıkmıyorlar ben mesaj atınca kanka kardeşim oluyor ve onun devamı gelmiyor.
Kimseyle eğlenemiyorum artık eski dostluklar yok onlar değişti yeni tanıştığım insanların hepsi çıkarcı ve kafama uymuyor
Herkes ilerlemiş de ben geri kalmışım gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla