Zor kaybederim
Maalesef çok kolay kaybediyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Zor oluyor kaybetmesi. Hele de o insanı kaybetmek zorunda olduğun için, şartlar öyle gerektiğinden elinin ucuyla hayatından ittirivermek. Çok üzücü bir his.
Bu zamanda sadece sevmek yetmiyor.
Tek taraflı olduğunu anlayınca kolay kaybediyorum. İster istemez
Karşılıklı olunca sevgi zor kaybederim.
Cevap
7Cevap
Kaybetmemek adına elimden gelen her şeyi yaparım ama işleri çözülmez bir hale sokarsa ipin ucunu direkt bırakırım.
Ben kimseyi kaybetmem. Zamanı geldiğinde hayatımdan çıkartırım... hakedene hak ettiği gibi davranırım.
Kolay silerim olacak, kaybetmem ben gitmeyi hak edeni kovarım
Uçurtma gibi insanlar gerçekten, güçlü bir rüzgar uçurtmayı alıp kaçırır ya öyle işte. Sonda bakakalıyorsun öylece yaşanamamış şeylere.
Giden gitmiştir umurunda olmaz
Sevdiğim insanları hiç kaybetmem
Kolay olmaz
Hata yapanı silerim
Kolay silerim*
Kolay :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?