Yaşım 33, bu zamana kadar boşa yaşamış gibi hissediyorum, ne tavsiye edersiniz?

Günlerimin dolu dolu mutlu huzurlu bir sekılde gecirmek için enerjimin yükselmesi için ne önerirsiniz.. Birtane 1 yasında oğlum var neler yapabilirim kendımı acayip derece tembel ve beceriksiz hissediyorum hiç yasımın gereği biri degılım 8 yaş küçükler benden daha olgun düşüncelere sahip nedense kendımden kucuklerle daha iyi anlasıyorum eglencelıler birde kendı yaş grubuma bakıyorum sadece dedıkodu ile mutlu olan insanlar benı cazip kılmıyor o ne yapmıs bu ne yapmıs lafları

Yaşım 33, bu zamana kadar boşa yaşamış gibi hissediyorum, ne tavsiye edersiniz?
Cevapla