20 yaşındayım, hayata geç kalmış gibi hissediyorum. Ne önerirsiniz?

10 gün sonra 20 yaşım olacak. Yazılım öğrencisiyim 1. sınıfı tamamladım. Üniversitede istediğimi bulamadığım için okulu dondurmaya karar verdim. Yazılım bootcamplar var onlardan birine gidip web developer olarak çalışmak istiyorum ama hayata geç kalmışlık hissi peşimi bırakmıyor.. ne önerirsiniz 🥺 Bu arada 4 dil biliyorum ingilizce, almanca, ispanyolca ve biraz arapça bunları nasıl değerlendiririm
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen bana da gereksiz kuruntu yapıyormuşum gibi geliyor ama elimde olan bir şey değil.. Hayata erkenden atılıp bir şeyleri erken yaşta başarmak istiyordum. Ayrıca tek çocuğum ve annem babamın sağlık sorunları var onlara da güzel bir yaşam sunmak istiyorum. Ama gerek ülkenin durumu, gerek ozgüvensizliğim ve dış dünyadan korkmam işimi zorlaştırıyor ve sahip olduğum yetenekleri kullanmama izin vermiyor. Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim yorumlarınız çok iyi geldi❤️❤️
20 yaşındayım, hayata geç kalmış gibi hissediyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla