Şu an birine mesaj yazmayı düşünüp kendinizi tuttuğunuz oldumu özellikle pembeleri merak ettim?

mesela ben yazmak istiyorum ve çoğu pembenin kutusu kapalı , buradan sapıklara ve onların mesajlarına engel olmayan KS ye hakkımı
mesela ben yazmak istiyorum ve çoğu pembenin kutusu kapalı , buradan sapıklara ve onların mesajlarına engel olmayan KS ye hakkımı
Güncellemeler
+1 yıl
helal etmiyorum
Şu an birine mesaj yazmayı düşünüp kendinizi tuttuğunuz oldumu özellikle pembeleri merak ettim?
Cevapla