Böyle bi mesaj alın bakalım bugün hadi fgdd
Kızlar Bir Adım Öne


Ben ona hiçbir gün prens demedim oda hiçbir gün bana prenses demedi böyle boş boş şeylerle uğraşan bir insanlar olmadık hiçbir zaman normal günaydın diyorduk o bile yetiyor da artıyordu
Nesi boş ya :) katılmıyorum 💫
Böyle şeyleri sevmiyordu pek ben de söylemiyordum çocukça geliyor da ona ben de ayak uyduruyordum
Sevmemen çok normal saygı duyarım :) ama karşındaki sevince seviyorsun inan 💫
Birileri aşık olmuş😂
😄😄😄😄
Güzel sözler, hitaplar iyidir hoştur da ben prenses tarzındaki hitap şekillerini sevmiyorum. Güzelim diye mesaj atsın canımı yesin ama prenses ne ya. Küçük çocukları severken kullanıyorum ben bu hitap şeklini.
İsmimin anlamı prenses demek zaten, kimsenin prenses demesine ihtiyacım yok.. :D
Ay ne güzel 😄💫
: ) 🌸
Teşekkür ederim : )
Günaydın yazıyor ama prens yazmadı hiç 🧐
Neden acaba 🙄🙄🙄🙄
Cevap
35Cevap
Hiç prens diyerek mesaj atanım olmadı, prens değilim anladım. Mkjjj
Aşırı zekisin he dfdd
Jdjd ok bye
Hayır olacağını da düşünmüyorum :/
O belli olmaz
öğhhh atmasın be prenses ne ya günaydın mesajından haz etmem asla. 1 ay biriyle çıkmıştım o her sabah bana günaydın hatunum güzelimmm birtanemm diyordu tiksiniyordum açıkçası
Enteresan :)
Bana prens diyen sevgili eski sevgili olur dnkfnfkfndj
Nesi var ki
Bir erkek için aşırı kibarca. Hiç erkeksi değil bence.
Oldu ama ben prenses gibi iltifatlardan oldum olası hoşlanmadım bana yapay geliyor :D Günaydın canım, balım, hayatım kafi gibi.. Keyifli günler..
Bana hepsi uyar ffdf
Günaydın kraliçem diye mesaj aldım bugün aynı sayılır mı 😂
Sayılmaz mı hiç dfdd
İyi o zmn 😂

Ters bi prensesim 😅
Günaydın Güzelim, günaydın hayatım , balım, yavrum, canım vs duydum ama günahdın prensesi çok nadiren duymuşumdur.
Günaydın yavrum , günaydın güzelimi, günaydın prensese tercih ederim 😁👎 Kroyuz biraz 😈
Evet hep oyle diyorlar sanrm boyumdan kaynakli minyon oldugum icin
Günaydın prenses diye mesaj aldım evet
Pembeli olmak yaramış dfdd
Olmadı, prenses hitabını hiç sevmem 😅
Ay olur mu dfsff çok güzel
Oooo dfdd
@Delioğlaaan bu dedi bu 😅😂😂😂😂
Dedim evet 😂😂
Bir zamanlar her sabah günaydun dünya güzeli diye mesaj attığım biri vardı. Ama bana öylr mesaj atan kimse olmadı galiba.
Ne yazık ki oldu.
İlerdeki sevgilim olursa ona diyeceğim bana prenses demesin başka bir şey desin prensesten nefret ediyorum o kelimeden.
Çook uzun zaman önceydi. O zamanlar yağ kuyrukları falan vardı...
Gunaydın sahip derler bana hep
O ne yahu öyle sdsd
Kalp sahıbı
Öyle kelimeler kullanan bir sevgilim olmadı. Olmasın da. Sevmiyorum öylesini pek. 😁
bana olmadı ama ben atardım günaydın prenses diye :/
Olmadıııııığğğğ hep öküz gibi uyuyanlar denk geldiiiiğ 🤪
:) atıyorum öyle şimdi prensesim ileride kraliçem olucak
Eski sevgilime hep prensesim diye hitap ederdim ve her zaman nazik davrandım ama kıymetimi bilemedi
Olmadı çünkğ prenses lafına gıcık olduğumu bilir
yok bana prenses diyen 😀
@XAtilla sağol 😂😂
@XAtilla dicek bişey gelmedi aklıma 😂😂
@XAtilla sağol 😬.
Ben hiç böyle bir mesaj almadım. 😞🚬
Beyefendi kelimesini tercih ederim.
Cevremdekiker diyor 🤗
Benim hiç sevgilim olmadı.
olmazmı yaaa hep beyaz atımı severlerdi
Oldu prenses denmesinden cok hoslanirim
Prenses
Gfgjgdh
evet oldu zamaninda...
Genelde günaydın reis mesajları
Ben atıyordum genelde
Almadıımmmm
Alırsın 💫❤️
Romantik bir kız hiç karşıma çıkmadı çıksaydı evlenirdm
yok olmadı..
olmasın da zaten..
Hıı atmıştı birileri 🙄
maalesef öyle biri olmadı hiç
Atanlar oldu da inanan olmadı bu sözlere
Öyle olmadı ama günaydın diye atan oldu..
Günaydın prenses yazmadı.
Hayır. Bende atmadım.
Olmadı atmadında prenses diye
olmustu
Evet oldu halada var
Oldu
olmadı
Naynoke
Yok olmadı
Evet oldu
Hayır
Olmuştu...
Ben atıyordum
Oldu oldu
Yok günaydın akşam bana gel diyen FB oldu
Maalesef olmadı
nerdeee
Evet alıyorum. 😏
Oldu jdjsudyd
Uyan lan demis🥲
Olmadı.
Oldu ama fazla uzun sürmedi
hayır olmadı iyi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?