Dünya yakışıklılar gününü bahane edip sevdiğiniz kişiye mesaj attınız mı?

Selam ♥️

Dün dünya yakışıklılar günüydü.
Bunu bahane ederek mesaj attınız mı?

Dünya yakışıklılar gününü bahane edip sevdiğiniz kişiye mesaj attınız mı?

#reda

(geçen sene yapmıştım)🍂

Güncellemeler
+1 yıl
Bu sene yapmadım ama geçen sene yapmıştım ama şunu söyleyebilirim eğer ki birisine yazmak istiyorsanız yazın gitsin böyle şeyleri beklemeyin tabii ki ama birazcık gerçekten umut ışığı görüyorsanız bunu yapın ya da sizi birazcık olsun hak etmek için çabalayacak potansiyele sahip olan insanlar için yapın İlk adımı atmaktan çekinmemek lazım🤓 Bu soruyu sormak için çok beklemiştim♥️
Dünya yakışıklılar gününü bahane edip sevdiğiniz kişiye mesaj attınız mı?
Cevapla