İnsanlarla nasıl kaynaşacağımı bilmiyorum, sizce ne yapmalıyım?

Merhaba, 21 yaşmdayım mezun olmama rağmen ne yapacağım bilmiyorum. Açıkçası yıllarımın boşa gittiğini düşünüyorum. Yaşıma uygun olup olmadığımı hep sorguluyorum. Hiç bir şeyde ilgi ve merak bulamıyorum. Üşeniklik gibi fakat sanki yorulmuşum. İlişkilerde bile çabuk sıkılıyorum ( arkadaşlık ilişkileri). Diğer ilişkiye hiç ilgim bile yok. Birde insanlarla sosyalleşmek çevrem olsun istiyorum fakat ne kadar yapsamda başaramıyorum. Yeni biri tanış olunca ise çok girişkenlik yapmıyorum. Çekiliyorum geri. Çünki korkuyorum yargılanırım diye. Ama böyle yapınca hayatımı boşa kayb ettiğimi düşünüyorum. Çünki gerçekte sakin ve içine kapanık bir şekilde ölüp gitmek istemiyorum. Ama değişemiyorum da. Çok şeye geciktiğimi artık geç olduğunu düşünüyorum. Biliyorum henüz geç değil belkide fakat o düşünce beni deli ediyor. Sizce ne yapmalıyım. Ve ya benimle aynı durumuda olup çare bulanlar benimle bölüşürseniz mutlu olurum.

İnsanlarla nasıl kaynaşacağımı bilmiyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla