İnsanlara uyum sağlayamıyorum Ne yapmam gerek?

İnsanlarla anlaşamıyorum o kadar bıktım ki artık Her şeyi beğenmiyorum Devamlı insanların kötü hareketlerini eleştiriyorum kendi içimden ve çoğu kişiyi aptal buluyorum Evet komik tarafı onlara ihtiyacım var Ama anlaşamıyorum mutsuzum bu böyle ailemle anlaşamıyorum ortama ayak uyduramıyorum Hep yanlızdım ben Filim seğredicez ben şöyle düşünüyorum filmin ayrıntısına kadar kötü yönlerini eleştiriyorum abi sen ne yapacaksın ya filmini seğret eylen neden bu kadar deşiyorsun hayır bulsan ne kazanacaksın annem devamlı herkea senden bıkmış diyor Konuşacak bir arkadaşım yok Zoruma gisiyor Annem anneanem devamlı bana bağırıyorlar bıktım onların bağırmalarından ya onların ses tellerini koparıcam ya da kendi kullaklarımın Lanet olası babam bir bola yarasa bana sahip çıksa İnsanlarla nasıl uyum sağlıyıp anlaşıcam ben
İnsanlara uyum sağlayamıyorum Ne yapmam gerek?
Cevapla