İlkokuldayken sınıftaki en yakın arkadaşım benden daha güzel diye diğerleri onu yanlarına çekip beni yanlız bırakmışlardı. O en yakın arkadaşım dediğim şahısta diğerleriyle birlikte bana sözlü şekilde zorbalık etti, dışladı. Aynı kişilerle ortaokulda da aynı sınıftaydık, o grubun içindeki erkekler özel yerlerime dokunmaya çalışıyordu. Müdüre şikayet ettim diye or. spu damgası yedim, ayrıca müdür de ceza veremedi çünkü tciz edenin annesi okula tartışmaya geldi, çocuğunu okuldan almakla tehtid etti, okula öğrenci lazım olduğundan yaptıkları cezasız kaldı. Utandığım için aileme de hiçbir şey söyleyemedim. Şu an 21 yaşımdayım ve hala ne kendi hakkımı savunabilirim ne de birine arkadaş diye güvenirim.
Akran zorbalığı çok kötü bir şey, başka okul gibi bir seçeneğim de yoktu durumumuz el vermiyordu. Aileme söylesem de değişecek bir şey olmayacaktı, diğer aileler bizden daha zengindi.
Para her kapıyı açıyor gerçekten :)
Sorum şu ki 15-16 senelik travma için psikologa gitsem bir fayda görürmüyüm?
Akran zorbalığı çok kötü bir şey, başka okul gibi bir seçeneğim de yoktu durumumuz el vermiyordu. Aileme söylesem de değişecek bir şey olmayacaktı, diğer aileler bizden daha zengindi.
Para her kapıyı açıyor gerçekten :)
Sorum şu ki 15-16 senelik travma için psikologa gitsem bir fayda görürmüyüm?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer