Sizce bu insanların bende oluşturduğu istismardan nasıl kutulabilirim?

Benim lisedeyken sınıf arkadaşım olan bazı kişiler vardı. Bana keşke düşman olsalardı. Aramızda sıkıntılar vardı ve bana söyledikleri şey biz seninle düşman değiliz çünkü insan önemsediği insanla düşman olur, biz senle küs değiliz çünkü insan önemsediği insana küser filan. Yok biz seninle ugrasmayiz , seni karşımıza almayız, seni ciddiye almayız filan. Yani bu bir insana düşman olmaktan bile beter. Onu direkt hiçleştirmek. Yani ben içine kapanık bir kızdım. Hiç arkadaşım yok ve toplumun dışında kalmıştım. Yani toplumun dışında kalmış olmamdan dolayı bana direkt bir hiç muamelesi yapıp sen kimsin, sen bir hiçsin diyorlardı. Bir ortamda yalnız kalıp kimseyle arkadaş olmamak seni hiç mi yapar? Gerçekten çıldırmak üzereyim. Kendimi bu Dünyada yok ve hiç ve önemsenmemiş gibi hissediyorum

Sizce bu insanların bende oluşturduğu istismardan nasıl kutulabilirim?
Cevapla