Selams
Ah benim körler ülkesinde ayna satan kalbim.

Selams
Ah benim körler ülkesinde ayna satan kalbim.

Hayır ben insanları değiştirmeye çalışmıyorum her zaman insanları olduğu gibi kabul ederim çünkü kimseyi değiştirmek bana düşmez sonuç olarak. eğer o kişi sevgilim ise zaten olduğu gibi sevmişim demektir. arkadaşım ise yine aynı şekilde o hali ile arkadaş olmuşumdur kendisine zarar veren bir davranışı varsa sadece uyarırdım ben uyardıktan sonra aynı kalıyorsa da kendi seçimidir ben kimseyi değiştirmek ya da farklı yapmaya çalışmazdım.. ama eğer bana zarar veriyorsa bu davranışı o zaman da konuşurdum bana zarar verdiğini değişmesi gerektiğini söylerdim hala devam ediyorsa da hayatımdan tamamen çıkartırdım o insanı
öncelikle insanları olduğu gibi kabul ederim veya olduğu hali/durumu beğenmiyorsan zaten o insanla mesafemi korurum. sevdiğim bir arkadaşımsa olumlu uyarılarımı yaparım. bu uyarılarım ve değişiklik önerilerimi yapıyorsam o arkadaşımı seviyorum ve onun iyiliğini düşünüyorum demektir. ama ısrar etmem. yapıp yapmama iradesini ona bırakırım. eğer sevgilimse ve bazı tavır davranış ve huyları hoşuma gitmiyorsa da söylerim. uyarırım. konusurum ama bir düzelme olmazsa "beni seven böyle sevsin" mottosunda devam ediyorsa da ayrılırım. sevgi fedakarlık ister.
Oldukları gibi kabul ederim, ben kimim ki birisini değiştirmeye çabalayim
Ama insanların davranışlarını böyle 👍🏻 veya böyle 👎🏻 yaparak sanki kendisi çok biliyormuş gibi (halbuki bir b. k bildiği yok) telkinlerle eleştirmeyi çalışmak aciz bir durum ve davranış biçimi
Rica ederim ⭐️
Oldukları gibi kabul etmeye çalışıyorum. Bu adam bu diyorum veya kadın neyse… Ya böyle sevicem ya da hayatımda görmek istemicem. Değiştirmeye çalışmakla kimseyle uğraşamam.
Ama beni değiştirmek isteyen oldu. Olduğum gibi kabul etmek yerine kendine göre biri yapmaya çalışan.
Cevap
36Cevap
Sevdiğim kişiyse eleştiririm değiştirmeye çalışır mıyım bilmem mükemmelliyetçi birisi olduğum için bilemicem çalışırım gibi dkdkdk
Insanlari değiştirmeye çalışmam, kafalarımız uyarsa görüşürüz uymazsa görüşmeyiz bu kadar basit.
ben insanlardan çoktan ümidi kestim, şaka gibi değilmi? gerçekten kestim
bu siteden ve bazı kendini bilmez zavallılardan nefretim git gide artıyor, hala nedne buradayım o zaman söyleyeyim bir kaç tane gerçekten insan olma özelliği taşıyan dost diyeceğim kişiler yüzünden
yahu kendi çıkarları için diğerlerini basamak olarak kullanmaktan tutun da keyfi davranışlarından dolayı soru kaldıran adminlere kadar
gizli üyelerin soru sorup sen gizlenmeden cevap yazınca ağıza alınmayacak hakaretlere uğramaklara kadar
haksiz ve gereksizce yetkilendirilmeler
gelde insanlardan ümidi kesme
Eleştiri yaparım yeri gelirse gereksiz de olmaz bu elbette.. bazen bazı yönlerini törpülemeli insan ağzından çıkani kulağı duymali vs böyle durumda eleştiri yaparım. saygı gösteririm saygıda isterim baktım saygı yok ben böyle seni kabul edemem deyip hayatımdan çıkarım. Çünkü kabul edeceğim şey var edemeyeceğm şey var..
Oldukları gibi kabul ederim, olmayacak gibiyse inceldiği yerden çekip koparırım aksi olunca ben yoruluyorum ve herkes herkese uymak zorunda değil. Karakterinin bana ters olması o kişinin yanlış ya da kötü olduğu anlamına gelmez sadece kafa yapıları farklıdır hepsi bu.
Eleştirmek tarzım değil daha çok saygılı ve merhametli olmaktan tarafım. Birilerini tasvip etmeyince bile temel insani noktalarda yine kıyamayıp dostane yaklaşmak tarzım.
Kimseyi eleştirmek haddim değildir. İnsanları olduğu gibi kabul ederim. Baktım bokluk var, postalarım. Bu yüzden başıma çok şey geldi.
Ayh benim de kaldıramıyorlar çünkü yüzüne vurunca :D
Benim genelde başıma şu yüzden geldi. Mesela; birisini engelliyorum arkamdan konuşuyor. Hasbam hâlâ adımı geçiriyor her yerde. Demek ki, sağlam halletmişim. :D
Salla geç şunları ya valla ben gülüyorum artık. :D
O kadar çok umrumda değiller ki :D kendilerini benim için önemli sanıyorlar arada uyandırıyorum.
Hiç kimse kendi isteği dışında değişemez... Eleştirmem, değiştirmeye çalışmam... Fakat değer verdiğim biriyse, tavsiyede bulunabilirim, benim lafımlı kale alıp almaması onun tercihi.. Saygı duyar, ısrar etmem...
Herkes önce bir kendini değiştirmeye çalışsın baksın bakalım ne kadar kolay oluyor ona göre karşı tarafı değiştirmeye çalışsın:) yani hayır herkesi olduğu gibi kabul ediyorum, ermeyeceksem de dostluk kurmuyorum
Kesinlikle oldukları gibi kabul eden taraftayım, karşımdaki insanın kapasitesi yüksek, eleştiriye açıksa belki eksik gördüğüm davranışlarını falan söyleyebilirim sadece. Yine değiştirmeye çabalamam.
Herkesi olduğu gibi kabul ederim tabi fakat kibire egoya tahammül edemem ama eğer karşımdaki kötü yoldaysa ve ben bunun farkındaysam yargılamadan eleştirmeden güzel bir dille konuşmaya çalışırım
insanlar değişmez sadece günün şartlarına göre değişmiş gibi yapar şartlar değişince eski huyları tekrar ortaya çıkar ondan ötürü kesinlikle değiştirmeye çalışmam.
Üstü minare altı kerhane olan kızlara eleştirmek istiyorum basit karakterinize bari baş örtüsünü, dini alet etmeyin özellikle bu sitede çok gördüğüm için yazmak istedim
Ya bakarım kişiliği buna açık insansa fikirlerimi sunarım ama öyle birisi değilse fikirlere açık değilse hiç muhatap olmam uzak dururum öyle insanlarla uğraşamam
Bildiğim, emin olduğum bir şey varsa insanın kendinden başka kimseyi değiştiremeyeceğidir. Gelip bir konuda yardım isteyenler istisna❗️
İnsanları değiştirmeye çalişmam. Çünkü bunun mümkün olmadığını oğrendim. Uzun yıllarımi aldım öğrenmem. Bu yüzden eleştiriye de sevmediğim için oldukları gibi kabul ederim.
Kabul edebilecek taraflarını elbette kabul ederim kimseye baskı yapmam değişmesi için. Zaten seven sevdiğinin varlığını, onu olduğu gibi sever değiştirmeye çalışmaz bazı durumlar dışında.
eleştirmem bağımı keserim değiştirmeye çalışmam enerjimi boşa harcamayı sevmiyorum olduğu gibi kabul etmem def ederimn
Insanlarla uğraşmayı bıraktım.. olduklari haliyle kabul edip isime geldiği kadar dahil ediyorum hayatima daha basit..
Ben kimim ki insanları değiştireyim her kes farklı birinin birisini değiştirmeye hakkı yok öyle kabullenmek lazım
Eleştiri her zaman kötü yönde olmaz. Elestirebilirim , düşüncelerimi söylerim ama değiştirmeye callismam. Herkes, herkesi olduğu gibi kabul etmeli.
Kotu huylari ve abest aliskanliklari varsa usulunce uyaririm. Mesala yemek yerken agiz sapurdatmasi, devam ederse gokten yabanci cisim carpabilir 😁
Kimse kimse için değişmez bunu bilirim.
Olduğu gibi kabul edebiliyorsam ederim ama edemiyorsam hayatıma almam.
Eleştirip değiştirmeye çalışıyorsam olduğu gibi kabul etmiyorum demektir e haliyle hayatımda yeri yoktır
Kimseyi yargılamam, kimseyi de değiştirmeye çalışmam. Olduğu gibi kabul edebiliyorsa ederim. Edemiyorsam, mesafeli olurum.
İnsanları değiştirmeye çalışmam, oldukları gibi kabul de etmem. İşime gelmiyorsa diyaloğu mümkün mertebe keserim olur biter.
kendime yapılmasını istemediğim şeyleri kimseye yapmakta istemem olduğu gibi kabul ederiim
İnsanları eleştirip degistirmeye çalışır beni olduğum gibi kabul etmelerini beklerim
Eskiden sıkça yaptığım bir hataydı. Artık uğraşmıyorum. Direkt yok sayıyorum.
Kimse değişmiyor sadece yapmacık davranıp yüzüne gülüyor
Ne değiştiririm ne de kabullenirim kendi halimde kimseyle muhatap olmadan yaşarım.
İnsanlarla uğraşamam oldukları gibi kabul ederim
Hoşuma gitmeyen bir davranışı varsa belirtirim düzelecek gibi değilse de bırakırım
Olması gerekeni söylerim gerisi ona kalmış olduğu gibi kabul ederim 👍
Olduğu gibi kabullenmek iyi kimse içinde değişmenelyşz, insanoğlunun istekleri bitmez
Oldukları gibi kabul ederim. Benim soktugum kalıba girmelerini istemem.
Bunu yapmam da zaten
Şu fani ömrümü insanları değiştirmekle bitiremem, olduğu gibi kabul ederim
Değiştirmeye çalışmam. Olduğu gibi kabul ededim. Beni değiştirmek isteyen kişi içinde değişmem.
Olduğu gibi kabul ettiğim için hayatımdan çıkarıyorum.
Eğer istemediğim bı davranisi varsa degistrimeye çalışırım
Bazı insanlar değişmez oldukları gibi kabul ediyoruz..
Her insanı olduğu gibi kabul ederim. Kesmek biçmek değiştirmek falan terzi değiliz. 😂
Olduğu gibi kabullenirim ama başkası değiştirmeden insanlar kendini geliştirmek için uğraşmalı bence
Fikrimi beyan ederim değişime karışmam öyle kabul ederim.
İnsanlar asla değişmez, oldukları gibi kabul etmekten başka şansımız yok.
Kimse değişmez , olduğu gibi kabul etmesem vazgeçerim
Eleştiririm, değiştirmeye çalışmam ama oldukları gibi de kabul etmem..
Her zaman daha iyisini yapana kadar destek veririm çünkü kimse değersiz hissetmemeli tabi ama o sırada kendini kaybediyorsam bırakırım çümkü mutluluk paylaşılmak içindir
Oldukları gibi kabul etmek için zaman gerekir
insanlar değişmez, huylu huyundan vaygeçmez derler. olduğu gibi kabul etmek gerekir.
İnsanları eleştirmeyi pek sevmem, olduğu gibi kabul etmeye gayret ederim
Benim etrafımdaki insanlar benim huyumda olduğu için bir şey diyemem ama olursa zaten benim yanımda işi yoktur çünkü kimse için elimi kıpırdatamam
Olduğu gibi ama eğer seviyorsam birini cidden kötü ozelliklerinin farkina varsın isterim
Oldukları gibi kabul ederim
İnsanları değiştiremem ama seçerim
Değştirmeye calıştım ama değimez bi insan
Eleştiririm ama değiştirmek için uğraşmam.
Kendisi değişmediyse ben değiştirmem
kimin ne olduğuyla ilgilenmiyorum artık ya
Oldukları gibi kabul ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?