'İyiliğini düşünüyorum' diyerek hayatınıza müdahale etmeye çalışan insanlara karşı tavrınız ne oluyor?

Yaptıklarına kılıf arayanların klişe lafıdır; 'senin iyiliğini düşünüyorum'. Çoğu zaman fark ediyoruz ki o kişiler bizim iyiliğimizi değil kendilerini düşünüyorlar. Bu insanlara karşı tavrınız ne oluyor?

'İyiliğini düşünüyorum' diyerek hayatınıza müdahale etmeye çalışan insanlara karşı tavrınız ne oluyor?
Cevapla