Doğru zamanda ve doğru yerde olmak istediğiniz ama olamadığınız geçmişte bir anınız oldu mu?

Doğru zamanda ve doğru yerde olmak istediğiniz ama olamadığınız geçmişte bir anınız oldu mu?

Bunlardan önce doğru insanlar oldu mu diye düşünmem umarım anormal değildir.
O zaman doğru yoldayım👍
Tam olarak bunu ifade ediyor😬
Bilerek yazdığım bir isimdi. İstesem ters psikoloji de yapabilirdim ama gerek duymadım
İroniden çok karşıdaki insana duvarlarım yok deyip kandırmak gibi olurdu sanki
İnsanların düşünceleri önemsediğinin ortaya cıkıyor burada duvarların olsa da insana değer verdiğini de gösterir bu :) Bu arada bir oradan bir buradan konusuyoruz film ve psikoloji ortaya karısık bir şey cıktı bir yerden mi devam etse baş dönmesine sebeb olacak bir yerden sonra :D
Özelden iletişime geçmiyorum duvarlar boşuna değil ya hani
Hani diğerlerine yazan da ben değilim
Bir şekilde sıyrılmam lazım ama nasılın binbir yolu güzel kitap olur aynen
Hı hım 😅
Mektup yazsaydınız derhal derdim de ne ara yazdınız ben neden görmedim acaba🤔🤔
Evet error verdim çok güzel😅 hiçbir şey demiyorum artık
Öyle oldu biraz😬
Bir korkmadım değil gerçekten😅
Aklıma o sahne geldi ya 😱 bunu ramazan ramazan yapmamalıydınız😬
Cani değilim çok şükür midem almadı 😅 çok vahşice bence bir insanı o şekilde parçalamak falan. Ha soğukkanlılıkla izlerim o ayrı tabi😅
Fazlaca duygusuz olduğumdan bence😅 niye öyle bi şey yapayım ben ya. Nasıl bu izlenimi verdim ki🤔
Yemek yapma sahnesini hatırlamıyorum şu an😬dexter'i izlemedim bu arada
Kara duvarlardan olabilir mi? :D Her insanın içinde gizlediği sakladığı bir yönü vardır mesafeli insanlar da güvensiz veya temkinli güvenli alan isteyen insanlardır. Fazlaca duygusuz diye kendini ifade edenler de içten içe duygusal eğilim gösteren insanlar gibi sadece kabugu kırılmasın ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ggsYK0bZb6s Sahnelerin hepsi adam işi biliyor mutfak işi sanat gerektirir. İncelik gerektirir. :D Usta biliyor işini. Dexter i izle bak suç ve gerilim dizisi efsaneler arasına girer. :D
Duygusallık eksiden vardı bunu inkar etmiyorum zaten yavaş yavaş duygusuzluğa döndü bu. Ha bundan mutsuz muyum değilim. Duygusallık bana göre değil salya sümük ağlamayı sevmiyorum. Olaylar karşısında sakin ve sağduyulu olmayı tercih ederim. Güvensiz miyim kendime bile zerre güvenmem 😂
Baya güzel hazırlamış yemeği gerçekten😂 dizi izleyecek vaktim yok belki ilerde izlerim
İnsanlar söylediklerinde değil söyleyemediklerinde yatar cogu zaman o yüzden güven problemi güven kırıklıklarından dogar duygu eksikliği duygusallıktan, acı sevinçten. Ask nefretten. Hersey zıttı ile varolur o yüzden insanı anlamak cok zor değildir bakmasını bilirsen ama mutsuz oldugunu düşünmüyorum halinden memnun olabilirsin ama küçük bir buruklukta var gibi alay eden hayatta veya kendi ile veya çok gülen içinde bir tık pişmanlık veya hayal kırıklıgı tasır. :)
Her şey zıttıyla var gerçekten öyle. Ben şu an için mutluyum tabiki. Duygusuzluk derken kastım acı çekmek ya da ne bileyim ağlamak gibi vs. Onları atlattık yani😂 hayal kırıklığı olmayan insan yoktur bence. Maalesef şu an izleyemem ama ilerde izleyecrklerim arasına girdi
İçim hep slow çocukların ülkesi
Şiir yazmaksa maharet
Hiç durmam yazarım elbet
Neşeli olmadan hayat geçmez ki. Duvarlarım o neşeyi bozmamak adına dizildi. Bence gayet mantıklı bir seçim
Siz başlattınız😂 eh az buz var bizde de şairlik yapcak bi şey yok
Güldürdünüz beni ya teşekkür ederim 😅😅😅
Ciddiyet iyidir yerinde tabiki😬
Bu kadar dengesizliğin arasında aynen çok iyi bir cümle oldu
Ciddiyetsizliği ve boş bogazlıgı sevmem herseyin bir usulu ve yeri vardır haklısın öyle bir dönemdeyiz ki herseyinde ayarı kaçmıs durumda o yüzden insanca yasamak artık çok mümkün olmuyor doğru yasadıgın sürece gerisi önemli değil o duvarlar bosuna yok sendeki siyah bende ki biraz gri sadece ;)
Grilere yer yok hayatta aslında😂😂😂 siz nasıl hayatta kaldınız ki😱 maalesef her şey gittikçe kötüye gittiği için iyi nedir unuttuk zaten
İnsanlar yüzünden dizmiyor muyuz o tuğlaları. Hepimizin başka acıları başka kayıpları var ve bir şekilde ayakta kalmanın yollarını buluyoruz belki kolay belki zor ama insan olmanın en büyük özelliği bu belki de her şeyi sineye çekip yola devam etmek.
Bu doğru hayat bir şekilde ilerliyor ha yollarımıza diken de serpebiliriz çiçek de. Bu tamamen bize kalmış işte
Ya yaptıklarımızı bazen doğru bulup bazen yanlış buluyorsak?
Niyetinde de kötülük varsa ve bunun sonradan farkına vardıysan peki?
Üzülmek değil sadece sizin ne düşündüğünüzü merak etmiştim
Bana prensipli derken aslında prensip kralına yorum yazdığımı bilmiyordum
Çok ağır oldu bu sanki😂
Zor zamanlardan geçiyoruz diyelim😂
Hayat zaten yeterince zor ya😏 burada İnşallah show tv ye gönderme yoktur😂
Hiç belli olmaz o işler belki de yapacağınız bir reklam tanınır derece olarak sizi yükseltir😂
Bunu beklemiyordum işte🤔 bana göre daha göz önünde olmayı tercih edersiniz gibi gelmişti
Kaç yaşındasınız ki hayatım göz önünde geçti diyecek kadar
Profilimde yazıyor :) 50 yasında da olmak gerekmiyor sonucta göz önünde bulunmak için kafi derece de yetti bana bu kadar süre de olsa yaştan öte yasanmıslık derim. 50 sene yasayıp bomboş ömür geçiren de var 30 sene yasayıp 100 yıla sıgdıracak sey yasayan da bu biraz senin ne kadar zamana deger verdiğin ile alakalı en sevmediğim seylerden biridir zamanı boşa harcamak
Evet profilde yazıyorda genelde oradaki sayılar aldatıcı rakamlardan ibaret olduğu için sorma gereği duydum. Kimi bir olaydan bir ders alır kimi 100 ders eh bu da insanın karakter gelişimine göre değişiyor sanırım
Çok badire atlaşmış gibi konuştunuz en önemli tecrübeniz ne oldu peki merak ettim
Bu konuları burada açaçak kadar önemsiz görmedim hak verirsin :) Evet oldu ama özel diyeyim. Herkesin vardır bir hikayesi kimi iyi kimi kötü de ders almayı bildiğin sürece iyi ve kötü çok önemli olmuyor kilime vuranın gayesi kilimi dövmek değil tozunu almaktır derler sonucta bir önemi olmalı ;)
Özelse tabiki sormadım sayın. Sadece böyle dediğiniz için merak etmiştim sizi griye çeviren şey neydi acaba
Eig için teşekkürler
Cevap
1Cevap
Evet çok oldu
Evet oldu.
Bunun cevabını çok özel.
Teşekkürler
Sadece bir kez..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar