Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Hayır maalesef bunu diyemiyorum.. hatta tam tersi her zaman geriye dönüp baktığım da yanlış zaman da yanlış yerdeydim diyorum.. çünkü eğer hayatım farklı olsaydı o kadar mutlu olurdum ki bazı seçimlerimde.. ama bazen insanın her istediği olmuyor maalesef.. ama yine de pişman değilim.
Geçmişte hatalar yaptığım için doğru yaptım diyemem ama bundan sonraki hayatımda yaptığım şeylerin her zaman doğru olacağına inanıyorum çünkü benim hayatım aldanmak ile güvenmeyen insanlara güvenmekle sevmeyen insanları karşılıksız sevmek ile her zaman hata yapmama neden oldu yani artık tam tersini yapmaya karar vermiş bulunmaktayım
Ya doğru yerdeydim zaman yanlıştı veya doğru zamanda yanlış yerdeydim. Hayat bu, tekdüze ilerlemiyor ki. Geriye dönüp baktığımda başımdan geçen her şey için bu cümleyi kuramayacağım yani.
Geçmişe dönüp baktığımda doğru zaman doğru yerde olduğum da oldu. Yanlış zamanda doğru yerde olduğum da oldu. Artık geçmişe bakmayıp oradan zamanında aldığım dersler ile önüme bakıyorum
Eskiye bakarsam evet şu an çok doğru yerdeyim. Tam olduğum yer diyebilirim bazen yerini yadırgar ruh bize ip uçları verir kaçar kaçar gider ama biz arsız çırak misali kulağından tutar getiririz sonra her ruh ait olduğu yeri kendisi belirler...