Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi ne güzel 1.75 boylarında sarışın güzel karımla arabamla Alışveriş yapıyor olabilirdik gezebilirdik, arka koltukta da biri kız biri erkek "Ela" ve "Mert" isminde iki çocuğum oturuyor olabilirdi aaaah ahh
Kesinlikle. Gördüm, gezdim, yedim ve doydum. Ne gözüm, ne gönlüm aç. Sakin bir hayatı tercih ediyorum artık.
Cevap
1Cevap
Hayır demiyorum.
Çünkü genelde yanlış tercihler yapıp sonrasında pişman oldum
Harbi lan valla yaşamışım bebelerime bissürü şey anlaticam
Neler çektin be quzum, diyorum.
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?