Geçmişe dönüp baktığınızda "yaşamışım be" diyor musunuz?

Arada bir farkındalığım oluyor ve bugün yine şöyle baktım hep başkaları ne der aman eleştirmesinler beni diye yaşamışım ve kendimi odama hayata karşı kapatmışım.

Ve bu sebeple yaşayabileceğim o güzel kaliteli hayatı yaşamamışım. Yaş 31, meslek yok, iş yok, para yok, araba yok, ailemle yaşıyorum nerden başlicam bilmiyorum. Psikolojik sorunlarım da var. Aaaaah ahhhh.
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi ne güzel 1.75 boylarında sarışın güzel karımla arabamla Alışveriş yapıyor olabilirdik gezebilirdik, arka koltukta da biri kız biri erkek "Ela" ve "Mert" isminde iki çocuğum oturuyor olabilirdi aaaah ahh
Geçmişe dönüp baktığınızda "yaşamışım be" diyor musunuz?
Cevapla