Geçmişe gidip, şimdiye döndüğünüzde garipseme hissi oluyor mu?

Geçmişe gidip, şimdiye döndüğünüzde garipseme hissi oluyor mu?

Özellikle çocukluk yıllarını veya uzak yerlerde yaşadıklarımı hatırlayıp o zamanlara gidiyorum, şimdiki zamana döndüğümde ise kolayca alışamıyorum ve geçmişle şimdiki zaman arasında bağlantı kuramıyorum.

Bu duyguyu benden başka yaşayanlar var mıdır?

Güncellemeler
+1 yıl
@Nursenakarakılıç Süper soru seçtiğiniz için çok teşekkür ederim 👋😇
Geçmişe gidip, şimdiye döndüğünüzde garipseme hissi oluyor mu?
Cevapla