Psikolog olan? Çok ciddi kaygı bozukluğum var? Herşeye pnik yapiyorum🥺?

Ya böyle cogu seye kuruntu yapiyorum hele ki böyle şöyle derler diye. Mideme agri giriyo. cok kotu oluyorum.. artik bunu aşmak istiyorum. Gereksiz kendimi uzmek istemiyorum kimseden cekinmek istemiyorum. Bilgisi olan var mı? Taktik verir misiniz. Cidden umursama demekle olmuyor. Cok umursuyorum iste...:(

Psikolog olan? Çok ciddi kaygı bozukluğum var? Herşeye pnik yapiyorum🥺?
Cevapla