Düzgün konuşamıyorum bu durumu yaşayıp atlatan var mı?

Düzgün cümle kurarken çok zorlanıyorum, kelimeleri yanlış telaffuz ediyorum, sesim kısık ve boğuk çıkıyor, yazı okurken çok zorlanıyorum. Bu ara sürekli çevremdekiler konuştuklarımı tekrar etmemi istiyor anlamıyor. Babamda da bu durum var. Disleksiden şüphelendim psikolog olmadığını söyledi nörolojiye gittim onda da bir şey çıkmadı. Nedir bu acaba bi fikri olan var mı nolur yardım edin çok zorlanıyorum.

Düzgün konuşamıyorum bu durumu yaşayıp atlatan var mı?
Cevapla