Çok seviyorum bı yıldır ayrıldık iki yıllık ilişkim çok severken gitti beni sevdiğini biliyorum ama beni bitirdi gözünde ne yapayım tekrar konuşmak için nerelere gideyim ne edeyim bilmiyorum çok canım yanıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Hata yaptım güvenini yıktım o yüzden terk etti ihanet değildi hatam ama güven kıran bir hata oldu oda yanimdakiyle yaşlanır kalbimdekiyle ölürüm dedi seviyorum diyip gitti
Benim artık dayanma gücüm kalmadı bı kere tek konuşabilsem bı çaresi yokmu çok dua ediyorum elbet çaresi vardır ama bulamıyorum?
iyi de sen onu itmiyosun ki sana bi dönse tekrardan kaldığınız yerden devam ediceksiniz ilişkinize ihanet etmedim diyosun bana göre ilişkide en büyük ve geri dönüşü olmayan hata ihanettir bunun dışında ne olursa olsun affedilebilir seninki niye seni affetmiyo aynı hatayı oda yapabilirdi. hemen başkalarını düşünmüş.
Yok. Dalga geçilecek bir durumunuz elbette yok. Takılmayın onlara.. dışardan bakmak kolay geliyor. neler yaşadığınızı bir siz bilirsiniz. Ama bu kadar data ile ben yorum yapamayacak.. fikir veremeyeceğim.
Şimdi şöyle aslında güvenini kırdım çok severdi beni gerçekten doğru söylüyorum ben onun beni sevişini sevdim en çok güvenini kırdım affetti devam ettik iki yıl içerisinde bin defa terk ettim döndüm yinede affederdi ama son terk edişimde döndüm geçen yıl yılbaşı gecesinde yine sevdiğini söyledi devam edelim dedi bı hafta geçti artık yapamıyorum hep unutmak istedim hatani ama olmuyor biri yapan ikiyide yapar diyip gitti bu süreçte çok acı çektim pişman dim aklım başıma gelmişti çok dua ettim şükür Rabbime kabul oldu ve geldi tekrar deneyelim olmazsa yolumuza bakarız dedi denedik yine yapamıyorum güvenemiyorum dedi ve gitti ama sevdiğini yinede söylerdi sonra aradan aylar geçtikten sonra başkasıyla nişanlandı öyle umudum bitmiyor ama çok üzgünüm
Yaslariniz nedir? Meslekleriniz nedir? Uzak mesafemi? Yakın mesefe ilişkisi miydi? Reelde ne sıklıkla görüşülürdu? Bedenen ne kadar yakinlasildi? Sizin oluşturduğunuzu anladığım onun sizden ayrılmak isteme sebebi nedir? Defalarca yaşanılan ayrıliklarin sebepleri hep ayni seylermiydi ? Ortak buluştuğunuz nokta ne? Aynı okul. Aynı iş ayni mahalle. Aileler ilişkinizi biliyor muydu? Evlilik planları yapiliyor muydu? Evlilik ne kadar yakindi? Ayrılıklarınizin sebepleri hep aynj seylermiydi.. Yani donermi donmezmi.. dönerse nasıl döner.. neler yapabiliriz. Sağlıklı bir şekilde değerlendirebilmek için bunları bilmeliyim. Ama bu kadarda özelimi anlatmayayim diyorsanız saygı duyuyorum.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Benim artık dayanma gücüm kalmadı bı kere tek konuşabilsem bı çaresi yokmu çok dua ediyorum elbet çaresi vardır ama bulamıyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
canım benim çek elini ayağını ondan film çekmeyi sevenlerden arkadaş yanındakine şimdiden üzüldüm allahım böyle insanlarla karşılaştırma
Anlamadım ne demek istediğini
ya kanal 7 filmi çekiyo işte yok yanımdakiyle yaşlanır aklımdakiyle ölürüm falan filan bu ne ya bu ne saçmalık
Ama bilmeden öyle deme gerçekten çok sevdik beni severek başka biriyle evlenir çünkü bitirmiş beni
iyi de sen onu itmiyosun ki sana bi dönse tekrardan kaldığınız yerden devam ediceksiniz ilişkinize ihanet etmedim diyosun bana göre ilişkide en büyük ve geri dönüşü olmayan hata ihanettir bunun dışında ne olursa olsun affedilebilir seninki niye seni affetmiyo aynı hatayı oda yapabilirdi. hemen başkalarını düşünmüş.
İlişki geçmişinizi analiz edelim. En iyi ne yapabiliriz bakalım.
Açıklama da yazdım zaten
Çaresi yok diyorlar 😔 bı insanla konuşmanın çaresi nasıl olmaz ki Allah'ım
Ne kadar acı çektiğimi bı bilsen burdaki insanlar da gelip dalga geçti
Yok. Dalga geçilecek bir durumunuz elbette yok. Takılmayın onlara.. dışardan bakmak kolay geliyor. neler yaşadığınızı bir siz bilirsiniz. Ama bu kadar data ile ben yorum yapamayacak.. fikir veremeyeceğim.
Şimdi şöyle aslında güvenini kırdım çok severdi beni gerçekten doğru söylüyorum ben onun beni sevişini sevdim en çok güvenini kırdım affetti devam ettik iki yıl içerisinde bin defa terk ettim döndüm yinede affederdi ama son terk edişimde döndüm geçen yıl yılbaşı gecesinde yine sevdiğini söyledi devam edelim dedi bı hafta geçti artık yapamıyorum hep unutmak istedim hatani ama olmuyor biri yapan ikiyide yapar diyip gitti bu süreçte çok acı çektim pişman dim aklım başıma gelmişti çok dua ettim şükür Rabbime kabul oldu ve geldi tekrar deneyelim olmazsa yolumuza bakarız dedi denedik yine yapamıyorum güvenemiyorum dedi ve gitti ama sevdiğini yinede söylerdi sonra aradan aylar geçtikten sonra başkasıyla nişanlandı öyle umudum bitmiyor ama çok üzgünüm
Yaslariniz nedir? Meslekleriniz nedir? Uzak mesafemi? Yakın mesefe ilişkisi miydi? Reelde ne sıklıkla görüşülürdu? Bedenen ne kadar yakinlasildi? Sizin oluşturduğunuzu anladığım onun sizden ayrılmak isteme sebebi nedir? Defalarca yaşanılan ayrıliklarin sebepleri hep ayni seylermiydi ? Ortak buluştuğunuz nokta ne? Aynı okul. Aynı iş ayni mahalle. Aileler ilişkinizi biliyor muydu? Evlilik planları yapiliyor muydu? Evlilik ne kadar yakindi? Ayrılıklarınizin sebepleri hep aynj seylermiydi.. Yani donermi donmezmi.. dönerse nasıl döner.. neler yapabiliriz. Sağlıklı bir şekilde değerlendirebilmek için bunları bilmeliyim. Ama bu kadarda özelimi anlatmayayim diyorsanız saygı duyuyorum.
Hayatında başkası olmasaydı dönerdi..
Yok hayatimda kimse
Yalanını s****** Nereden biliyorsun
Benim hayatımda yok kimse lan
Lafı nerenden anlıyorsun... onun var
Seven niye gitsin
Niye severek gidenler var
Bence yok severek ölenler var
Bitmiş kabullen