Tecrübe, yaşanmışlıkla mı yoksa yaşın getirdiği gözlemle mi oluşur?

Tecrübe, yaşanmışlıkla mı yoksa yaşın getirdiği gözlemle mi oluşur?

Artık ne konuda olursa orasını bilemem... Ama sanki yaşanmışlığı yoksa istediği kadar gözlem yapsın bu tecrübe edinmiş olmuyor.

Tecrübe, yaşanmışlıkla mı yoksa yaşın getirdiği gözlemle mi oluşur?
Cevapla