
Artık ne konuda olursa orasını bilemem... Ama sanki yaşanmışlığı yoksa istediği kadar gözlem yapsın bu tecrübe edinmiş olmuyor.

Artık ne konuda olursa orasını bilemem... Ama sanki yaşanmışlığı yoksa istediği kadar gözlem yapsın bu tecrübe edinmiş olmuyor.
Tecrübeler yaşanmışlıklar ile olur tabi ki de yani kişiler bir şeyler yaşar iyi veya kötü o zaman öğrenirler hayatın kendisi en iyi öğretmendir yani bunun yaş ile ilgisi yok kişi yıllarca hiç bir şey yapmadıysa yaşına rağmen bir şeyler öğrenemez
Tecrübe dediğimiz şey her daim yaşadığımız hayatla ilgilidir. Kimi insan vardır evinden dışarıya çıkmamış, hiçbir çevre edilmemiş, hiçbir ilişkisi olmamış ve dost edinmemiş bu kişi insanların gözlem etse ne olur? Yediğiniz kazıkları toplar onu da tecrübe diye adlandırırız bu kadar basittir.
Yaşamayan bilemez önlem alamaz saf kalır
Cevap
1Cevap
Yaşanmışlıkla, her şeyi düşe kalka yaşaya yaşaya öğretiyor hayat bize
İkisi de birbirini tamamlıyor. Gözlem ve tecrübe ayrılmaz bi ikilidir. İkisi de birbirini destekler, bi bütün halinde.
yaşanılan hayat, kişinin kendiini geliştirme düzeyi, algılam potansiyeli, problem çözme yetişi, bakış açısı, içine doğdğu topluluk ve yetiştirilme tarzı mikro ölcekte aslında genel tabloyu etkileyen faktörler
Nice yaşlılar var bomboş nice gençler var dolu dolu diyorum ve çekiliyorum...
Nokia 1110 kullanıyorum amcacığım Nokia 1110 kxkdkd
Yok amca yaaa fıstık gibi kızım fotoğrafımı çekemiyorum 🥺 bana bi tane iPhone 14 Pro Max cıstak cıstak dıgıdık dıgıdık alsanaaa
Yok be amcaaa 50-55 kuruşluk bişiy. 1 dönüm satsan yeterrr nolurrrr kırma beni 🥺
Yaşanmışlık olmadan bir baskasının acısını duygusunu sevincini anlayamayız gözlem bilinçaltında bir görsel olusturur sadece ama yaşanmışlık insanı olgunlaştırır kanaatimce
İkiside bence, kimi gözlemleyerek kimide yaşayarak edinir
Yaşanmışlık..
Çünkü baktığın her şeyi göremiyosun ama yaşadığın her şeyi hissediyosun
Tecrübenin yaşla alakası yoktur.
TeCrÜbEnİn YaŞlA İlGiSi YoKtUr😂💫
😂😃
Yasanmışlikla yanlıslarimiz yaşımızdan büyüktür
Yaşanmışlıklarla oluşur
Yaşanmışlıkla oluşur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?