Bence öyle bir beklenti oluşur.
Ve kadın o noktadan sonra çirkinleşebiliyor😂
Nasıl sevmessin beni küpek🤪
Bence öyle bir beklenti oluşur.
Ve kadın o noktadan sonra çirkinleşebiliyor😂
Nasıl sevmessin beni küpek🤪
Aslında daha çok görmek istiyor fakat erkek doğası gereği sert yspılı, duygularını göstermiyor. Bu da kadına sevmediğimizi düşündürüyor. Halbuki seviyoruz ama görmeniz zor işte. Ben göstermek için gayret ediyorum kendi adıma bunu söylerim
Hem cins lerin ile ilgili çok güzel tespit tebrik ederim
Kim istemez ki sevilmeyi
Cevap
4Cevap
Evet herkes bu şekilde sevgi bekliyor sanırım. yani o beni ne kadar severse bende onu o kadar severim gibi saçma bir algıları oluyor. :P
seven kişi sevilmek ister kadın olsun erkek olsun böyle aslında
ama karşılık göremeyince çirkefleşebilir haliyle
Herkes aynı şeyi bekler.
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?