Erkekler gayet düzdür. Öyle -mış gibi yapan kadınları anlayacak kadar detaylı düşünme mekanizmasına sahip değildirler. Bu da onların bir eksikliği değil tamamen fıtrat kaynaklıdır. Bizde ki durum ise tam tersidir. Biz kadınlar hemcinslerimizi gayet iyi tanıdığımız için sanki erkeklerde bunu biliyor ve o bilinçle seviyor gibi düşünüyoruz. Bu tamamen yanlış bir düşüncedir. Bir erkek bir kadını ya seviyordur ya da sevmiyordur. Seviyorsa bazısı bunu kolay bazısı zorda olsa kesinlikle bir şekilde belli eder. Sevmiyorsa da zaten emin olun ki her halinden belli olur saklayamazlar. Bu da yapmış olduğum bir gözlem kıssadan hissedir. Saygılar...
Kadınlar için de aynısı geçerli. Erkekler ilişki konularında daha saf bence. Kimin iyi seçim olduğunu bilemezsin. 3 yıl vakit geçirirsin bir bakarsın ki son aylarda aldatılıyorsun.
hic boyle birsey olabilir mi problem şu :) kadinlar sevdikleri erkekler onlari sevsin ister :) ama ben bir kadini sevmiyorsam o tutkuyu yakalamamissam o kadin iyi guzel hatta melek olsa ne farkeder
hahahaha boyle bir kadin birakin sevgilim olma ihtimalini :))) benim yakinimda bile olamaz :) isin garip tarafi siz bence bu karaktersizlikdeki bir erkegi seviyorsunuz :)