İlham kaynağımızı da bırakalımm
Bu arada doğru cevap: Hayır direkt engellerim bir daha muhattap olmam.
İlham kaynağımızı da bırakalımm
Bu arada doğru cevap: Hayır direkt engellerim bir daha muhattap olmam.
Bu Sana kibar bir şekilde konuşmak istemiyorum demek istiyor yani seninle muhatap olmak istemiyorum demek istiyor seninle ilgilenmiyorum demek istiyor yani sen hala bunu anlamıyorsan yapacak bir şey yok engelleme yazma boş ver o yazarsa da daha seviyeli bir sohbet havasında konuş kendini düşurme güzel kardeşim benim
Bu davranış kibarca konuşmak istemiyorum demek değil ki. Bu konuşmak istemiyorum ama bunu söylemeye cesaretim de yok demek
Bir çok şey diyebilirsin ama çok net olan bir şey var
O da konuşmak istemediğidir
Bazı insanlar böyledir yapacak bir şey yok
Gerçekten meşgulse anlayışla karşılarım. Çünkü kendimden biliyorum, başımı kaşımaya vaktim olmayabiliyor. Yani bana gelip o kadar işimin arasında sürekli yoğunsun, sürekli meşgulsün diyen birisine yoluna derim direk. Çünkü zaten sık sık buluşuruz ama benden sürekli telefona bakmamı istemesi ya da mıç mıç mesaj yazmamı beklemesi avarelik olur.
Yani tabi ki de hereksin kendi hayatı var tüm gününü bana ayırmasını beklemiyorum zaten ama sürekli sürekli bunu diyorsa bence bu bilerek yapılmış bir şeydir yani konuşmak istemiyorsa bunu direk söylemeli sürekli yorgun ve meşgul olacak değil ya bir insan
Ben meşguliyet ve yorgunluğumda dahi karşımdaki insana vakit oluşturabiliyorsam (ayırmak demiyorum oluşturabiliyorsam) karşımdaki insan da bunu pek tabii yapabilir. Bu bahaneyle konuşmak istemeyen insan için vaktimi heba edemem, istersem deli divane olayım kendisine.
Teşekkürler 🦋
Rica ederiim
Cevap
10Cevap
Hayır tabii ki kendi şansımı zorlamam bu konuda demek ki benimle çok fazla görüşmek istemiyor. Bunu ilerletmenin bir anlamı yok.
Sürekli bahane bulan konuşmak istemeyen biriyle ben de konuşmak istemem. Demek ki benim sohbetimi sevmedi diye düşünürüm sohbet biter, bazen çok da zorlamamak gerekiyor.
bir ya da iki defa belki derim insanlık hali 3. defa olursa derim hayırdır kardeş sen ne alaka yani bu böyle
istemiyorsan konuşmalım git ömrün boyunca dinlen sen derim
Daimi ayni ise isteksizdir yalandır o.. sevgiside kendide boştur.. Sıfır etkisiz eleman diyorum ben o kişilere..
Sürdürmem @eskilerdenbirkskizi bu kişi sana tanıdık geldi mi 😀 yine andık şu mereti ahahaha
Tanıdık gelmez miiiii hastayım kankam, bugün kuliste anlatırım sana neler neler yapıyorum bir günde bu dünyada ben olmak zor...😃😃😃😃
Hayır çalışmam, uğraşmam. Vakit bulamıyorsa istemiyordur.
Bu yapıda ki bir insan benimde enerjimi düşürür.. Enerjimi düşüren bir insanı yakınımda bulundurmam..
31 cekmeye zaman yaratirdi ama bana gelince yoktu🥲😃
Vay ş*rfsiz
Hayır çünkü ömür sömürücü bu tarz insanlar..
Sürekliyse kibrit çakmalı..
Gerçekten meşgul ise anlayışla karşılarım.
bir tek bana meşgulse neyim ben saksı mı
Hayır hiç hoşlanmam mesafeyi koyar geçerim
Zaten iletişim yokki
Surdurmem
Hayır.
Boş zaman kaybı
Hayır sürdürmem
Hayır aslaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?