Güncellemeler
+1 yıl
🍎🍎

Ben bu tür durumlarda hep, herkesin kimbilir neler yaptığını ve belki de öylece yürürken aklından neler geçtiğini düşünüyorum. Normalde dışarıda bile pek dönüp insanlara bakmam ama oturup bir yerden izleme fırsatı olunca aynı zamanda güzel gözlem yapılıyor.
Kimi zaman da aile veya arkadaş tabloları gözlerimi yaşartıyor.
Karınca gibi koşuşturma içindeler.
Teşekkürler 🙏
Rica ederim 🙏
Cevap
0Cevap
Bu insanlık nereye gidiyor :D
Öleceklerini bile bile koşuşturma halindeler, yaşam çabası tabi...
Herkesin aslında kendi çapında bir şeyler başarmak istediği
Bu neyin koşuşturmacası derdim🥲
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?