İnsan her şeyden haberdar olup hiçbir şeyi bilmiyormuş gibi davranmayı neden seçer?

İnsan her şeyden haberdar olup hiçbir şeyi bilmiyormuş gibi davranmayı neden seçer?

Her şeyin farkındayım söylenmemiş sözlerin korkuların amaların keşkelerin isteklerin ve istenmeyen ne varsa hepsini ama bilmemek böyle davranmak hoşuma gidiyor çünkü gerçekten her şeyi bilmek ve bunu insanların fark etmesi ağır geliyor artık..

bazen her şeyi bilirsin ama bilmiyormuş gibi davranmak işine gelir bu karşıdakini anlamaya çalışmak için mi yoksa ona bir şans vermek için midir?

Siz her şeyden haberdar olup hiçbir şeyi bilmiyormuş gibi davranmayı neden seçersiniz?

#DengesizBirAdam

İnsan her şeyden haberdar olup hiçbir şeyi bilmiyormuş gibi davranmayı neden seçer?
Cevapla