Doğru davranış. Yaşamım boyunca haberim yokmuş gibi yaşamayı tercih ettim. Saf gibi gözüktüğün zaman gerçekleri net şekilde ayırt edebilirsin. Bundan dolayı emin adımlar atarak dönüşü olmayacak şekilde yola devam ettim. Pişman mıyım kesinlikle memnunum.😊
Her zaman doğru bir davranış değildir ve herzamanda yanlış sayılmaz. Herzaman doğru değildir. Birisi birisine bir konuda iftira atıyorsa haksızlık ediyorsa bildiğin halde susmak bir yerde suça ortak olmaktır. Herzaman yanlış değildire örnek. Bir tanıdığın bir tanıdığının habersiz bireylerini almışsa hemen söylemek yanlışı yapanın yanlıştan dönme fırsatını elinden almak ve aralarının bozulmasına sebebiyet verebilir belkide tüm hayatının akışını değiştirir
Konuya Göre değişir bence bazen karşındaki kişinin yalan söylediğini bilirsin ama bilmiyormus gibi yaparsın öyle gerekir öylesi daha doğrudur Ama mazluma olan zulmü bilirsin mazlumun hakkının yediğini bilirsin ama bilmiyormus gibi yaparsın bu kesinlikle yanlıştır bunun hiçbir şeyde yeri yoktur..