Eskisi gibi insanlarla konuşmak istemiyor ve cok yalnız hissetmeye başladım eski halime nssıl dönebilirim?

eskisi gibi insanlarla konuşasım gelmiyor kendi halimde sessiz sakin takılıyorum asosyal gibi bişey oldum önceden hiç böyle değildi cok yalnız hissetmeye başladım sizce neden böyle davranmaya başladım ve nssıl eski halime dönebilrim
Eskisi gibi insanlarla konuşmak istemiyor ve cok yalnız hissetmeye başladım eski halime nssıl dönebilirim?
Cevapla