Eder
Etmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arkadaşımsa bir tık etmez. Çünkü alıştım. Sevgilimse eder. Yani hadi geç yanıt da verilir. Bunu anlarım. Belki müsait değildir ama doğru düzgün bir açıklaması olması lazım. Sonrasında görüyorum sosyal medyaya girmeye zamanı olduğunu ama bana iki dakika yanıt vermeye vakti olmadığını. O halde benim ne özelliğim kaldı diye düşünüyorum. İnsan, sevdiği kişiyi merak ettirmez. Hep bir adım önceliği olur ailesinin ve sevgilisinin.
Aslında rahatsız etmez ancak insan kırılabilir
Karşı tarafla empati kurmak gerek aslında zor bir dönemden geçiyor olabilir yanlız kalmak kafa dağıtmak istiyor olabilir yorgun olabilir tüm gün koşturmuş telefonla uğraşmak yerine boş boş düşünüyor da olabilir ya da en basitinden konuşmak istemiyordur
Ama başımıza geldiğinde de kırıldığımız bir gerçek
¯\_(⊙_ʖ⊙)_/¯ önemli olan dönüş yaptığında ki samimiyet bana kalırsa
Önceleri olsa böyle şeyleri çok kafa takardım ama tabi önemli bir şey var da karşımdaki kişi bana dönüş yapmıyorsa bu beni rahatsız eder ama her gün sıradan konuştuğum bir insan bana geri dönüş yapmıyorsa belki müsait değildir diye düşünüyorum çok da kafama takmam açıkçası
İnsanın aciliyeti olabilir. Mesajı görmüştür ama cevap yazacakken ani durumu çıkmış olabilir sonra unutup arada kaynamış olabilir vb... Anlayışlı olmak gerek. Ama alışkanlık haline gelip bilerek yapılıyorsa durum değişir tabi.
Cevap
55Cevap
Ben takmazdım çünkü bende aynı şekilde cevap veririm
Eder ama etmez de. Şimdi şöyle. O an insan cevap vermek istemeyebiliyor , acil durumları ayrı tutuyorum, sohbet etmek istemeyebiliyor olabilir anlayışla karşılarım. Amaaa mesajım dururken diğer sosyal medya uygulamalarıda görebileceğim bir şekilde aktif olunmasın. Bu durumdan nefret ediyorum. Acil bir durum varsa mesaja geç dönülmesi çok rahatsız eder çoğu zaman telefon elimizde zaten bakmak cevap vermek zor olmasa gerek. Bazı meslek gruplarını da bundan ayrı tutuyorum bakamayabiliyolar telefona.
Bu anlayış gösterebileceğim bir durum değil. Mesajına bende geç dönerim hatta silerim muhtemelen. Yakın çevremle bu konuda sorun yaşamıyoruz çok şükür
Bı defalık bir durumsa anlayış gösterirdim ama devamlıysa ben sevmem böyle durumlari onunla bu durumu enine boyuna konuşurdum. Ki daha önce yaptım. Dedim çevreme o an sohbet etmek istemeyebilirsiniz anlarım ama göreceğim şekilde aktif olmayın sosyal mecralarda
Ben fazla açık sözlü ve net biriyim bunu direk söyleyüyorum çevremdekiler beni iyi bildikleri için sorun yaşamıyorum söylesem mi ayıp olur mu diye
Tabiki kolay değil.. ben yanlızlığı severim ama çok arkadaşım yoktur benimde
İlk mesajı karşı taraf attıysa ve daha sonra hiçbir şekilde yazmıyorsa çok net bir şekilde beni rahatsız eder. Sohbeti sürdürme niyetiniz yoksa atmayın mesaj.
Hem eder hem etmez şöyle ki bazen meşgul olabilirsin her an tak diye cevap veremeyebiliyorsun vs flört ederken bazen sürekli ilgi meraklısı 7/24 benle ilgilen her saniye yaz tarzı kızlar olunca çıldırıyorum ben de..
Cinsiyeti, benim sevgilim flörtüm arkadaşım veya aile bireylerim de dahil olmak üzere. Yazdığım mesaja geç cevap verilmesini saygısızlık olarak kabul ederim.. çünkü mesaj yazmak diyip geçemeyiz, yüz yüze konuşmakla aynı şey.
Etmez neden etsin işi vardır müsait değildir ama özel kişi ise özlenir 2 saat içinde en geç yazsın uyumuyorsa
Önemsediğim biriyse evet rahatsız eder. İşi varsa söyler anlayış gösteririm, ama sürekli bunu yapıyosa tahammül etmem mümkün değil
Hayatta en nefret ettiğim şey mesajıma geç cevap verilmesi ve ayranımın tavuk dönerimden önce bitmesi dir 😂😂
Eder
Çünkü ben gördüğüm her mesaja gördüğüm an eğer uygunsam anında cevap veririm. Kızgın dahi olsam.
Hiçbir şey olmamış gibi ben saatler sonra bile şimdi yazmış gibi cevap veriyorum. Fakat bana aynısı yapılınca çok zoruma gidiyor. Ben de tuhafım. :D
dün gece kız bana yazdı 9 dakka sonra gördüm yazdım 2 saat sonra cevap verdi. Verdiği cevap da güle emojisi.
Kendim hemen hemen anlık cevap veririm insanlara ancak iş saatinde bu durum olmuyor
Bir başkası bana geç cevap verdiğinde rahatsızlık duymam
Hızlı cevap veririm karşımdaki kişiden aynı davranışı beklerim. Kişinin kendine ve karşısındakine saygısını gösterir. Deliririm geç cevap alırsam.
Acayip ayar oluyorum. Misal burdan bile tanışsam bi kişi yazdığında başka biriyle ilgili arayışa girmiyorum. Sadece o kişiye yoğunlaşıyorum
Hiç rahatsız olmam önemli bi soruma cevap beklemiyorsam insanlar ne zaman müsait olursa o zaman yazmalı
Değişiyo çok sevdiğim insanlaeı aska geciktirmem ama yakın hissetmediklerimi 2 gün sonra bile dönerim yskın olmadığım biri bana yapsa umursamam
takılmam. İlla bakılınca cevap yazılır. Dünya bizim etrafımızda dönmüyor maalesef
Rahatsız olmam açıkçası. Bir ara öyleydim sonra bana zarar verdiğini düşündüğüm için bıraktım.
Çok rahatsız ediyor beni nefret ediyorum bu durumdan 10 saat sonra yazacağına hiç yazma daha iyi yani
Umrumda bile olmaz. Biri beni umursamıyorsa ben hiç takılmam isterse 3 sene sonra cevap versin mesajıma
Ne kadar geç o da var tabi kişiye ve duruma gore değişir diyelim.
Eğer çok seviyorsam o insanı takarım sevmiyorsam takmam
Biraz üzülürüm, sonra hemencecik geçer , zaten mesajlaşmayı fazla seven birisi değilim
Çok kızarım böyle bir ilişkiyi devam ettiremem
Aktif olupda yazmazsa rahatsız olur rahatsız ederim
Karşımdaki kişinin meşgul olduğu bir dönemden geçtiğini biliyorsam bu benim için sorun değildir.
Değer verdiğim birisiyse bu bşraz rahatsız edici olur ama sıradan biriyse nabarsa yapsın
Verdiğim değer kadar değer isterim, ya da hakettiği değeri ışık hızıyla iade ederim net
Haddini aşmışsa biraz rahatsızlık duyarım tabi Çok normal şeyler bunlar
Kim olduğuna göre değişir, sevgilim olmadığı sürece hiç umrumda olmaz
Çevrimiçi olup yazmaya tenezzül etmiyorsa gider tabi ki
Karşımdaki kişi değer verdiğim biri değilse umrumda olmaz isterse hiç vermesin
ogluss çok tatlı 🤩
sohbet edebiliriz ;)
Anlayışlı biriyim. Bir sebebi var ise takilmam ama bilerek gec yazması tabiki rahatsız eder.
Bilerek, cevap verebileceği halde geç cevap veriyorsa rahatsız olmayı geç hayatimdan bile çıkarırım.
Bu bi alışkanlık haline geldiyse rahatsız eder yoksa anlayışsız biri değilim…
Eder tabiiki ben yazıyosam cevabinı da bekliyorumdur yaani
Eder bende geç cevap veriyorum o zaman kim bana nasıl davranıyorsa öyle
Yazdığım mesaja cevap verilmezse barizdir ki konuşmak istemiyor benimle başka da bir anlamı yok
Bende duruma ve kişiye göre değişir beni önemsediğini söyleyen ve benim önemsediğim birisi ise açıklama beklerim neden geç yazdığı hakkında tabii ben de açıklarım geç yazarsam eğer ama normal birisinden açıklama beklemem müsait değildir der geçerim
Eskiden baya rahatsiz olurdum ama artik takilmiyorum öyle seylere insan zamanla umursamaz olmayi ögreniyor.
Evet çok sinir olurum
2 cümle yazsalar yeterli olur yani yeterki yazsinlar
Hayatımda en tamir edemediğim şey abi işim vardı geç yani müsait değilim daha haber ver geç ama böyle görüldü yapıyorlar ya böyle ayar oluyorum içimden böyle düz sövesim geliyor 😄
Kimse beni ilgilendirmediği için umurumda olmaz ama acil bir şeyse tabiki cevap vermesi gerekir hemen
Geç yazılması umurumda olmaz ama önemli bir konuda geç yazılması sinir bozucu veya çevrimiçi falanken geç yazılması
Aslında kimin böyle davrandığı da önemli benim için yani yakınlık seviyesine bağlı eğer yakın olduğun biri yapıyosa çok can sıkıcı
İşi varsa işim var desin eyvallah ama bana vakit ayıramıyorsa ya da geç cevap veriyorsa konuşmaya gerek yok
1 susarım 2 susarım 3. üncüye salarım gider, eğer beni önemsiyor ciddiye alıyorsa zaten zamanında yazar geç cevap vermez
Kisiye bagli aslinda. Yazdigim seye bi cevap bekliyorsam rahatsiz eder tabii ki. Ama bisiy diyip kapattiysam cevap beklemiyosam cok da tinlamam.
umursanmayı, deger gormeyi, degerli hissetmeyi herkes ister herkesin hakkidir beklerler de haklilar
Belki degersizsindir diye öyle yazıyordu
@seni_seviyorum21 beni boyle hissettiren bir arkadasim olmustu oyle biri icin de degersiz olmak senin lehine bosversene sonra seni mumla bile arayip bulamaz
Aynen öyle boş ver çok üstüne gitme eşek gibi glei
Gelir ztaen
@seni_seviyorum21 o tecrube sonradan kazaniliyor ya
Haklısın
Etmez işi vardır meşgul olur ama devamlılık olursa rahatsızlık olur
bi çılgınlık yapılıp engellenebilir temiz net
O an yazmayınca yazdığım kişi mesajlaşma hevesim kalmıyor
Ben sana geç yazıyorlar ne yapabilirim ki sana nasıl yazıyorlar hızlı mı yavaş mı
Ciddi rahatsız eder, hatta soğuma ve tartışma sebebi benim için.
Cok rahatsız eder ve bende o kisiye ayni davranışı sergilerim.
On kişiyle konuşursam rahatsız olmam.
Açıkça söylüyorum bak...
Ama sadece 1 kişiyle konuşuyorsam sinir olurum rahatsız eder bu durum beni ne öyle ikinci planda olur gibi. S*ktiri basarım.
Eder ama etmiyormus gibi davranirim
Konunun önemine bagli
Etmez belki müsait değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?