Reklamcı olsanız kalitesiz bir ürünün tanıtımını yapar mısınız?

Reklamcı olarak yeni bir işe başladınız. Ancak ürünün tanıtımda anlatıldığı kadar kaliteli olmadığını fark ettiniz. Çalışmaya devam eder misiniz, istifa mı edersiniz?

Ben çalışmaya devam ederdim, kendimi suçlu bile hissetmezdim. Reklamcılık tanıtım mühendisliğidir, aldatmak üzerine kuruludur. Bunu herkes bilir ve insanlar reklamlara temkinli yaklaşmak zorundadır. Kötü ürünü iyi tanıtmışsam, müşteri satın almışsa benim başarım müşterinin aptallığıdır.

İstifa ederim
Çalışmaya devam ederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Reklamcı olsanız kalitesiz bir ürünün tanıtımını yapar mısınız?
Cevapla