Selams
bugün soru konusunda pek bir yaratıcıyım, lütfen beni 2000li yıllara ışınlayın 😅


Selams
bugün soru konusunda pek bir yaratıcıyım, lütfen beni 2000li yıllara ışınlayın 😅


Dün kızlarla içip kocalarımızı çekiştirip yerden yere vurduk. Bir saat geçmeden hepimiz "Kocamı çok seviyorum" dedik.
Umarım ortamı anlatabildim. Bizim kafaları buz böyle topluyoruz.🤣🤣
Hahah on numara ortam işte 😅
Aynen öyle ortam akıyor 🤣
Keşke orada olaydım :D nasıl akıyor görürdük
Bir gün o da olur😀
Yani aslında diğer insanları bilmiyorum ama benim kafamı toplayacak çok fazla şey kalmadı bu hayatta sadece beni mutlu edebilecek şeyler sanırım benim kafamı toplardı ya da yalnız kalmak hiç bir şey düşünmeden kendime zaman ayırmak tüm insanlardan uzaklaşmak yani bunun gibi şeyler daha çok benim kafamı toplardı diye düşünüyorum. ama şu an için bunlar maalesef olmaz.
Birde daha çok arkadaşlar ile takılan eğlencenin dibine vurduğumuz ortamlar bizim yani benim kafamı toparlayabilir ama her insanın kafasını toparlayan şeyler farklıdır bence
Bu şarkıyı çok seviyorsun sen herhalde kardo 😅
Evet çok belli oluyor dimi kardo :D eminim sıkıldık yeter artık diyorlardır
Abla diyecektim dilim şürtü :D
Yanii belli olmama gibi bir durum söz konusu olabilemez 😅
Benim kafayı bir daha evinde birkaç hafta kalmak toplar.
Kapatalım seni bir dağ evine, sonra anahtarı atalım 😅
shsj aa aşk olsun ya 🥹
Benim kafayı kuzenlerimle koyu muhabbet ettiğimiz anlar toplar ama artık bu mümkün değil.
Aramızda çok büyük uçurumlar var eski samimiyet bu saatten sonra olmaz...
Niye ki? Belki de olur…
Bi şans ver be diyesim geldi djsks
Kıracaksın tabii :D vur yumruğunu masaya
Canım çok fena kavga istiyor yemin ederim :D nasıl da anladııı canım canım sjskks
aslında cidden canım canım yazdım da, sansürlemişler farzedelim :D gel beni patakla
Cazip cazip hatta farz vacip her ne ise işte :D geliyon mu
Tövbe. Mübarek gece :D normal olduğumu hiç savunmamıştım zaten memnun oldum bebeğim sjsk
Allah aşkına :D bugün değil mi kandil. Bütün gün kandil mesajı aldım ya ben
İlginç şeyler oluyordu. :D hayırlı kandiller gecen güzel olsun 🌸
Şey bizim bi pataklama mevzusu vardı da :D
Rica ederim 🌷
Sağdan sola üsten aşağı donaaat 😅
Küçük pıtı ben kendi kendime de yaparım, evire çeviresi lazım bana sjkdks beni hayal kırıklığına uğratma :D al kırbacını ay süpürgeni gel djsksk
djdjsk 😃 neyse tamam gözün korkmasın.
Cevap
22Cevap
Benim kafam toplu
Bu konuda sorunum yok
Bazen dağılıyor illaki sıkıntılar olur
Olur bazen öyle..
Aynen öyle 🍓
Tabi efendim
Milenyum yılına özel raks kasetlerimiz satışa çıktı sadece 10.000.000 lira
😃💰
Nihat Doğan usulü seni 2000 lere götüren Dale Don Dale
Ahaha olar
Vallah hepimiz şöyle masaja gitsek saatlerce yatsak bize masaj yapsalar arka fonda güzel bi şarkı çalsa ne güzel olurdu.
Oh mükemmel ya
Hayali bile güzel
Sahil de güzel ortam vardı. Ateş yaktık etrafında oturup kahvemizi ve sohbetin dibini vurduk. Yağmur yağmasaydı iyiydi.
Eee yağmur yağarken daha güzel 🙄
Anlık olarak hızlandı ve ateş duman verdi. 😅
Bilmiyorum ama umarım yarın benim için güzel bir gün olur, yarın spor ve il müdürlüğüne gidiyorum 😊 inşAllah güzel başarı ve azim benim ile olur 🤲🤲
Hadi inşallah 🤲🏻
Uyusam. Bilemiyorum. Kendimi Ay'da gibi hissediyorum toparlayıp dönerim.
benim kafalar pek toparlanmaz gibi..
ya da toparlanır mı bilemiyom
Kahve, 1 dilim cheesecake sevdiğin bir arkadasinla laflamak.😍
Mis gibi ortam :D
😃😃🌷
Ben de geleyim mi sjjs
Neden olmasın 👍
Zorla kendimi davet ettiriyorum :D ben de böyleyim napcann 🫠
Olsun, her insan kendisi gibi güzel. Cheese cake kahve ve arkadaşa ben olsam ben de hayır diyemem.
😅😅😈 geliyorum ahaja
İzmir'deyim ben 😃
Oldu konum at sjsj
İzmir demisiniz siz de?
Hayır canım şaka yapıyorum 😅
Tamamdır 👍
Şöyle güzel bir piknik iyi gelir diye düşünüyorum. 😄
Senin piknik yapasın gelmiş 😅
bir kuzenler buluşması anında ortamı toplar. (71 kuzenim var, onda biri gelse olur.)
Hey maşallahhhh 😅
televizyonsuz yıllar. :) tek eğlence malum.:) durmadan çalışmışlar. İzmir'de bizimkilerin chpye verdiği oy perinçekin İzmir'de aldığı oydan fazladır:)
sjsj aslında öyle diyorum da :D benim kuzenler de az değil
sizin kaç kuzen var?
Valla tanımadığım kuzenlerim bile var :D babamın beş, annemin 8 kardeşi var sen düşün
o zaman sıkı dur annemler 7, babamlar 8 kardeşler. anne tarafım ve babamın anne tarafı selanikten gelme. hepsi sarışın hepsi renkli gözlü. ama baba tarafım kabartay çerkes tam dağ adamı. her sene bazı kuzenler evlendiği için düğünden düğüne aşiretmişiz gibi toplanıyoruz.
En sevdiğim kalabalık :D şanslısın
bayramlarda öpüşme bayramlaşma mezarlık ziyareti bitince izmirden çeşmeye yazlığa geliyorlar 5 araba... birlikte yemek yemek, sohbet, herkesin bildiği anıları 100 defa dinleyip hala gülmek, beraber Alaçatıda gece dışarı çıkmak, gece Ilıcada denize girmek, zaten kızların boy ortalaması 180 erkeklerin 195 her gittiğimiz yerde kafalar bize dönüyor.
Oh keyifsss :D
takibe almanı rica edeceğim.
Sebep? 🙄
Sohbet etmek ve tanışmak istiyorum. Değeceğine inanıyorum
:) teşekkür ederim ama hiç kafam kaldırmıyor bu ara
Flanurx selamını aldık aleyküm selam kal orada gelme kabenin etrafında dön biraz 😂
Hayır ya dönsün. Bence dönesi yok gibi :) ayrıca selam sana değil bana hıh
Bana küsmüştü en son 😂
Sana ordan beddua göndersin de gör 😅
Kesin tutar 😁
100% 😅
Zamanda yolculuk. Bende işe yarıyor.
Uyusam toparlanirmi. Diyorum her defasında daha da dağılıyorum.. benim toparlanacağim falan yok
Işın daha icat edilmedi ama cufcuflasak olmaz mı? 😂
Şöyle bir aylık tatile ihtiyacım var. Telefonum yanımda olmadan misler gibi
Güzel ortamlarda takılıyor sun afiyet bal şeker olsun
Aynen arkadaşım 2000 li yılın başına geçelim
Ortam kafa dağıtmak içindir , toparlamak biraz zor Aygül ya da Ayşegül’e selamlar 🙃
Kabeden kabir geldi aklıma. Sanırım toprak toplar ancak benim kafayı
Benim kafayı ormanda güzel manzarası olan bir ev toplar yalnız olmak iyi gelir
Sabaha kadar içmelik bi ortam.
Bende ki kafa değil toplanamıyor.
Benim ki de 😅
Kampta rakı ortamı uf çok iyi gelirdi
10 numara bir ortam daha
Bahar geldi az kaldı 🥳
Ben dağınık seviyorum 😄
Haha :D değişik
Ben de çok normal sayılmam 😂
Hangimiz normaliz ki 😅
Kız kıza bi rakı masası toplar.
Hay ağzından bal damliyor :D
Teşekkürler efenimm😅❤
Benim kafayı toplayacak ortam toprağın altı 😄
Seni döverim 🙄
Ahahahaha ama aşkummm beni anca orası toparlar bundan sonra napim 😂 girmek istediğimden diiiiil ❤️
Görsel beni toparlar 🙃 aah keşke yas
Nasip ☺️
Pijama partisi?
Muhteşem fikir 🥳
Hemen bir pijama partisi organize etmeli 😅
bende 200 -li yılları yeniden yaşatacak birini arıyordum
Tomorrowland ya da Miami music festivali gibi bir ortam toplar anca
Benim kafayı uyku topluyor başka bişey değil
Öyle bir ortam yok
içip dağıtmam lazım
Bende var sorular
Ne güzel sor o zaman ✌️
Müslüm baba toplar
Yok be 😅
uzun bir tatil 😎
Toplamaz
Toplayacak ortam kalmadı gibi
Toplamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?