Selâmlar!!
Hayatı insanlara göre mi yaşarsın, gönlüne göre mi...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Hayatı insanlara göre mi yaşarsın, gönlüne göre mi...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Hayatı gönlüme taht kurmuş insanların rahatına öncelik vererek yaşıyorum. Kafama göre yaşadığım bir hayatım yok. Ama gözlerinden bir yudum ışıldama girdiğim zaman beni dünyanın en mutlu kişisi yapan insanlara sahibim
Ezelden beri insanların duygularını ve düşünlerini önemseyip onlara faydalı olmak için yaşadım, çalıştım.
Gönlüme sıra gelmedi hiç. Zorluklarla baş ederken tek olduğumu anlayana kadar. Şimdilerde kendime değer vermeye çalışıp, gönlüme göre yaşamak istesem de geç kalmışlık hissi sarıyor zihnimi. El alem diye bize dayatılan bir çok saçmalık var.
Eli bırakıp alemi yaşamak gerektiğini çok geç anlıyor insan.
Kendinize değer verin.
Hayatı tabi ki de gönlüme göre yani kendime göre yaşıyorum. Bruce lee sevdiğim bir sözü var bu hayatı kimse için yaşamayın kendiniz için yaşayın ben sizin isteklerinizi yerine getirmek için yaşamıyorum. bu yüzden de bende kendim için yaşıyorum kendime göre yaşıyorum kimsenin istekleri ya da hakkımda ki düşünceleri benim için önemli olmuyor hiç bir zaman.
Kendim için yaşarım birde sevdiğim birisi olursa
Hayatımı ne insanlara, ne de keyfime göre yaşarım. Yaşamımı tek bir şey üstüne kurdum, Allah'ın emirleri. Kuran'da nasıl bir hayat sürmemiz gerekiyorsa ona uygun yaşamaya çalışıyorum. İnsanların ne konuşup konuşmadığı gram umrumda değil
Cevap
44Cevap
Kendime göre
Keyfinin kahyası ben
Kimseye göre yaşamam
Ölecez gidecez istediğin gibi yaşa zorla güzellik olmadan etmeden kendi hayatını
İstediğin şekilde
Kimseye zarar vermeden vb
Özenip özenmemek insanların sorunu
Beni ilgilendirmez
Hayatımı kendime göre yaşıyorum. Kimseye bir şey ispat etmek zorunda hissetmiyorum o yüzden daha keyifli geliyor hayat.
Kafamı sallardımda migrenim tuttu sallayamam.😄✌
ben sallıyorum sen sallama
Migren en çabuk nasıl geçer?
Ihlamur, papatya, rezene, zencefil ya da ısırgan otu çayı
lavanta yağı ve papatya yağı ile masajı mutlaka denemelisin
Lavanta yağı ve papatya yağı duymamıştım teşekkür ederim alıyımda evde bulunsun bari..
bu çayların karışımı için tavsiyemde ısrarcıyım ki fazla ısrarcı olmamama rağmen
O çayların hepsi mi karıştırılırak demlenicek
aynen ister doğalını al karıştır ister poşetleri birleştir ama her poşet için bir bardak su olmalı
Teşekkür ederim denicem..
rica ederim,
Nasıl olursa olsun, ne istersek isteyelim, insanlardan bağımsız olmuyor.. Yine de en az düzeyde olması güzel.. Büyük oranda gönlüme göre.. Küçük oranda insanlardan etkilenerek..
Gönlüme göre yaşamaya çalışıyorum ama insanların çoğu aslında , insanlara göre yaşıyorlar.
herkes bencil ben neden bencil insanları hayatımın merkezine koyup onlar için yaşayayım ki tabiki de gönlüme göre
şimdi kafamıza göre yaşıyor olmak isterdik ama ister istemez birileri bir şeyler iş çevre eş dost bir yerden gelip olaylara muadil olduğu için pekte gönlümüze göre yaşayamıyoruz ama yinede aykırılığı severim.
Hayatımı insanlara göre yaşamıyorum
Bu hayat benim hayatım insanların düşünceleri için kendi hayatımı zindana çeviremem
Hayatımı kendi isteklerim doğrultusunda yaşıyorum
Böyle daha mutlu ve huzurlu hissediyorum
Kafama göre yaşamak daha iyi. Millet ne dere kafa yorsam hareket edecek alanım olmazdı. Çünkü millet iyi kötü demeden herkesin yaptığı şey hakkında konuşur.
Ben gönlüme göre yaşıyorum ama hep annemin elalem ne der başlıklı konuşmalarına maruz kaldığında gercek
Gönlüme göre. Tek takılmayı severim. Beğenen olursa gelir, yoksa güle güle. Kimse için kendimi değiştirmedim.
Ne yazıkki gönlüme göre yaşamaya maddi durumum olanak vermiyor ama gayet rahat bir yaşamım var anlık mutluyum
Gönlüme göre yaşasaydım uçardim kuş misali.. o kadarda özgür değiliz..
Hayatımı insanlara göre yaşamayı bırakalı bir süre oldu
Kabul etmesek bile büyük bir çoğunluğumuz insanlara göre yaşıyor
Yarı kendi istediğim gibi yarı insanlara göre yaşıyorum. Aile evinde tam özgür olunmuyor.
Soru çok göreceli olmuş, insana bırakınca gönüle gidiyor, gönüle bırakınca insana gidiyor
Olması gereken kurallar çerçevesinde kendime göre...
Hayatımı insanlara göre yaşamam, keyfime göre yaşarım.
Şu koca dünyada yanliz olduğumdan gönlüme göre yaşiyorum
Elimden geldiğince gönlüme göre yaşamaya çabalıyorum ama bazen olmuyor her istediğimiz...
Aslı gönlüne göre olmalı ama demoklesin kılıcı var ''elalem ne der'' .
Nasıl yaşayacağıma ben ve paşa gönlüm karar verir ama sonuçta nasipte ne varsa o olur
Gönlüme göre yaşıyorum, canım nasıl isterse ve mutluluğu bu sekilde yaşayarak buldum
Gönlüme göre yaşıyordum ama artik yasanacak pek bir hayatimiz kalmadi gibi alt üst oldu.
İnsanların içinde insanlardan uzakta yaşıyorum 😄
kendi hayatımı niye başkalarına göre yaşayayım anlamadım
insanlara göre yaşamıyorum kendi halimde yaşıyorum.
Birkaç özel insan var, onun dışında elalem ne der diye düşünmem.
Tabiki de kendim için, Gönlüm nasıl isterse..
Unutmayın;İnsanlar hep konuşur siz siz ölün sadece kendinize odaklanın inanın bi süre sonra isteseniz bile insanlar umrunuzda olmayacaktır:)
Tam saf pekçok kendime göre..
Ne insanlara göre yasicam ya ne münasebet gönlüme gore
gönlüm ne derse o başkalarının peşinde dolaşarak hayat geçmez
Gönlüne göre yaşayabilmek emek ister mücadele ister,
her zaman gönlüme göre ama insanları üzmeden kırmadan
Rabbimden başka kimseye kendime yön verdirmem
Yaş ilerledikçe kafana göre yaşıyorsun
Paşa keyfim ve onun kahyasına göre
Her daim gönlüme göre 😄✌🏼
İnsanlara göre yaşasam insanların hayatı olur
Gönlüme göre
İnsanlar için yaşadım.. ve çok pişmanım
gönlüme göre yaşıyorum
yarı yarıya diyebilirim
Gelirime göre
Kafama göre paşa gönlüm nasıl isterse
Kafama göre ve imkanım dahilinde yaşarım
Elbette gönlüme göre yaşıyorum
Kafamıza göre, gönül değil.
İnsanlara göre yaşıyorum
Benim gönlüm önemlidir
Keyfime göre
Gönlüme göre yaşamaya çalışıyorum
Keyfime göre yaşıyorum..
Kafama göre
Gönlüme göre yaşıyorum kimse umrumda değil
İnsanlara göre
Gonlume gore😊
Dinime göre
Bundan sonra gönlüme göre yasayacagım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?