Son zamanlarda aklımdan hep kötü şeyler geçiyor yaklaşık bu ruh haline bürüneli 1 sene kadar oluyor.
Evrene gönderdiğim kötü mesajlar katlanıp bana geri dönemez inşallah ya🥺😀😀
Son zamanlarda aklımdan hep kötü şeyler geçiyor yaklaşık bu ruh haline bürüneli 1 sene kadar oluyor.
Evrene gönderdiğim kötü mesajlar katlanıp bana geri dönemez inşallah ya🥺😀😀
Tam olarak soyle bir sey mi. Bende su sekilde oluyor. Hayal ediyorum, biraz beni uzecek hayaller oluyor. Sonra hizimi alamayıp bir yandan aglarken buluyorum kendimi. Boyle olan var mi? Aglama noktasina gelme ozellikle regl yaklastiginda oluyor. O donem daha beni uzecek hayaller kurup, agliyorum o duygusallikla. Aglamak bir yandan iyi de geliyor ama sonrasinda kendimi niye uzdum ki, niye boyle hayaller kuruyorum, mutlu hayaller kursana diyorum kendi kendime.
Ama bazen mutlu baslasamda mutsuz, aglamakli bitiyor senaryolarım. Buna engel de olamiyorum. Normal mi bilmiyorum. Yillardan beri boyle yani. Kurdugum hayale ve senaryoya gore üzülüp, bazen heyecanlaniyorum kalbim hizli atiyor, strese girdigim bile oluyor. Mutlu giden senaryolar kurdugum zaman, beni uzucu hayaller kadar sık yapmasam da bunu, mutlu olacagim hayaller kurdugumda da heyecanlaniyor, mutlu oluyorum, keyfim yerine geliyor kimi zaman. Bunlara engel de olamiyorum. Normal mi yoksa sınırı cok mu aşıyorum bilemiyorum.
Psikolojik rahatsızlık demek birazcık fazla olur diye düşünüyorum. Sonuçta insanız ve dönem dönem kötü zamanlardan geçebiliriz illa ki somut bir şey yaşamamıza gerek yok. Bu düşünce olarak da olabilir. Sen de düşünce olarak kötü zamanlardan geçiyorsun sürekli kötü şeyler düşünüyorsun. Bana göre gayet normal. Normal olması bunun olması gerektiği anlamına da gelmiyor Tabii ki. Keşke olmasa ama dediğim gibi insanız bir günümüz diğerini tutmaz. Bir de bir şey ne kadar düşünmeyeceğim diyerek düşünürsen aslında onu o kadar düşünmüş oluyorsun yani sen sürekli kötü şeyler düşünmeyeceğim dersen kafanda aslında kötü şeyler düşünmeye bir adım daha yaklaşıyorsun. O yüzden hiç böyle şeyler düşünme artık
Bu devirde iyi senaryolar kuranların psikolojisinden ve aklından şüphe ederim ben.
Bu arada çoğu insanoğlunun yaşadığı hisse ve psikolojiye sahipsin hepimiz aynı durumdayız maalesef. Umarım sana geri dönmez bu kötü kurgular diyelim..
Merhaba, aslında sıkıntılı günler geçiriyorsanız çok normal ama tabii ki bu böyle gitmemesi lazım, bazı şeyler kötü giderken elinizden geldiği kadarıyla düzeltin tabii ki ama düzeltemediğinizi de akışına bırakmanız gerekiyor. Her şeyi çözemezsiniz çünkü bir insan olarak. O yüzden pozitif düşüncelere odaklanmanız çok daha iyi olur sizin için. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
18Cevap
Bazen bende çok düşünürüm o kötü senaryoları. İnsanın ister istemez aklına geliyor. En basiti kendimizi her türlü sona alıştırmak için yapıyoruz ama çokta doğru yapmıyoruz. Çünkü insan hep kötüyü düşündükçe çekiyor hayatına bir şekilde. Takıntı haline getiriyoruz. Bunu ben zamanla baya baya aştım. Aklıma halen kötü senoryalar gelir ama üstüne çok düşünmem. O an odak noktamı değiştirmeye çalışırım. Bazen işe yarıyor 😬😂
Anksiyete olabilir aslında bu zamanda oldukça normal yani kötü senaryolar kurmak kötü bir şey değil aslında yani insan hazırlıklı olması iyi bir şey ama sürekli sürekli bunları düşünüyorsanız bu tabi ki de sorun olabilir.
lan herkes anksiyete falan yazmış ben bunu yıllardır yaşıyorum ve olayları düşünürken kalbim falan hızlanıyor heyecanlanıyorum bazen olaylar korkutuyor hatta, lan bu herkesde var insan beyni düşünür sanıyorum ben odaklanma sorunları yaşıyorum hatta sık sık?
Hayırlı olsun nur topu gibi bi aksiyeten var. Aksiyetesi depresyonu olmayan insan mı kaldı zaten memlekette :)
Evet psikolojinin iyi olmadığını gösteriyor
Yaşadığın olayların etkisinden de çıkamamış olabilirsiniz
o kötü seneryoları hep düşüneceksin yoksa çok üzülürsün hayatta her şey çok iyi olacak diye bir dava mlsf yok
Oksijen yetersizliğinden oluyodu bana...
Beyne yeterince oksijen gitmeyince, beyin en fazla kötü ihtimalleri düşünebilir hale geliyomuş.
Belki uydurdun belki de gerçek ama burnum sık tıkanır ve arada da kafamda kötü senaryolar kuruyorum. Gerçekten alakalı olabilir mi? 😅
Teşekkür ederim 🙂
Walla benden çok iyi film yazarı olurdu aslında, la öyle bir kuruyorum ki anlık böyle gerçek oluyor çoğunlukla ajsghdkashjdsa
Valla bende daha hiç iyimser olamadım hep herşeyin en kötüsünü düşünüyorum. Yanlış zamanda yanlış ülkede doğduk ondan olabilir
Anksiyete dedikleri işte tam olarak bu 😃
Senaryo kurmakta çok iyim 😅 bende de tahtalar eksik sanırım o yüzden 😂
Anksiyete deniyor buna psikolojide ve destek alınması gerekiyor
Nasıl mutluyum.. yalnız değilmişim 😅
Annem böyle doktor kaygı bozukluğu var dedi ilaç içiyor
Son zamanlarda bende de var. Bende olumsuz düşünüyorum hep.
Eğer öyleyse benim ciddi anlamda sorunlarım var cinayet falan tasarlıyorum
Sadece karamsar bir ruh halinin göstergesidir..
Ben de Üni 1. sınıfta senaryo kurmuştum. Sonra farkında olmadan senaryo’yu oynadım.
Beyin hasta olursa ( kötüyü cagırmak) vesvese vücudun geri kalanı hiç bir rahatsızlık olmasa dahi hastalanır ib-ni sina.. 🦂 '
Etkisi var
Rahatsızlık değil. Büyük resmi görmektir.
Cehennem bu
Evet öyledir.
Vesvese onlar
Evet, okb belirtisi.
Kesinlikle
Evet.
Olabilir dcscvs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?