Kötü senaryolar kurmak psikolojik rahatsızlığın belirtisi midir?

Son zamanlarda aklımdan hep kötü şeyler geçiyor yaklaşık bu ruh haline bürüneli 1 sene kadar oluyor.

Evrene gönderdiğim kötü mesajlar katlanıp bana geri dönemez inşallah ya🥺😀😀

Kötü senaryolar kurmak psikolojik rahatsızlığın belirtisi midir?
Cevapla