Bazen insanlara tahammülüm kalmıyor. Neşeli biriyim normalde. Siz ne düşünüyorsunuz?

Psikologlara göre sosyallikten uzak duran her insan “asosyal” olarak algılanmamalıymış. Genelde her 8 kişiden 1'i “sahteliğe tahammül edemediğinden” yalnızlığı tercih ediyormuş. Emile Ajar'ın da dediği gibi: “rol yapmazsanız; asosyal, uyumsuz veya sinir hastası damgası yersiniz.”
Bazen insanlara tahammülüm kalmıyor. Neşeli biriyim normalde. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla