Aptal insanlara hiç tahammülüm yok bu normal mi? yoksa sadece asabi bir insan mıyım?

bilmeden konuşanlar, aşırı derecede önyargılı insanlar, bağnazlar, körü körüne bir düşünceye tutulanlar, hiç bir şeyi araştırmadan bilmeden konuşanlar, ezbere yorumlar yapanlar, klişelerden derleme yapıp "ezdim ezdim" krizine girenler bence oldukça aptal insanlar. hiç birine de tahammül edemiyorum.

hayır sağduyum olmasa çoğunu topluma hizmet adı altında öldürebilirim bile. bu insanların ürememeleri gerektiğini, gen havuzumuzu kirletip toplumun ortalama iq seviyesini aşağıya çektiğini de düşünüyorum. bugün ülke şu durumdaysa bu aptallar yüzünden olduğunu da eklemek istiyorum.

çok asabiyim galiba.
bilemedim.
Aptal insanlara hiç tahammülüm yok bu normal mi? yoksa sadece asabi bir insan mıyım?
Cevapla