Ben mi alinganim insanlar mi fazla patavatsız?

Arkadaşlar selam. İkinciye hamile olduğumu öğrendim. Çocuğum 4 yaşında ama ilk doğumdan kalan bikac kilom vardı. 15 20 kilodan bahsetmiyorum en fazla 5 6 kilom kalmıştır. Kayınvalidemler gelmişti bize ve hamile olduğumu da biliyorlardı. Yemek için geldiler neyse yemeği yaptım tam masaya oturcaz kayınpederim kendi eşini ve beni kastederek onlar yemesin zaten kilolular gibi bişey dedi. O gün onlara karşı bişey demedim. Ama tam sofra öncesi yüzüm düştü tabi. Aynı gün eşime baban bunu dedi beni savunmadın falan dedim. Eşim de ben öyle dediğini duymadım eğer duysaydım bişey derdim dedi ve böyle bir laf duyduğun zaman sessiz kalma dedi. Bıktım bu hallerinden kayınpederimin

Ben mi alinganim insanlar mi fazla patavatsız?
Cevapla