çok garip gerçekten.. kalbinden dışarı bir şey çıkıyor sanki
böyle hissettiğiniz zamanlar oldu mu?
çok garip gerçekten.. kalbinden dışarı bir şey çıkıyor sanki
böyle hissettiğiniz zamanlar oldu mu?
Evet benim genelde sürekli içimde tuhaf bir huzursuzluk oluyor yani bu hissi nasıl tarif etsem ki hani şöyle bir his mesela şu an hayatta bir den kendiniz dışında sahip olduğunuz her şeyi kaybedersiniz ya amacını kalmaz ne yapacağınızı bilmezsiniz böyle bir his
Evet, bazı dönemlerde bu duyguyu çok hissediyorum. Ne bir sonuca varabiliyorum ne de başımdan atabiliyorum. Duygu getirisi olarak kendimi mutsuz hissetmeye başlıyorum.
Cevap
5Cevap
Şimdi öyle işte gözüm avizede hep 15 gündür uyku haram oldu reis
oldu o zamanlar ne yapıyorum biliyor musun
Müneccim değilim :)
Şu ara hep böyle hissediyorumm
Geçer inşaallah :)
Garip değil kocaman
Oluyor, ya müzik dinliyorum veya duş alıyorum
Evet nedensizce öyle hissettiğim zamanlar oldu
Kötü şeyler olur
Bazen oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?