Kendinizi zavalli gibi hissettiginiz bir an oldu mu?

Şu aralar benim oluyor..

İş yerinden bir çocuğa tutuldum, 2 ay sonra da sevgilisi olduğunu öğrendim, başka bir kız ağzından kaçırdı. Şok oldum ama kendimi geri çekemedim akşamdan akşama içtiğimiz kahveler, ettiğimiz muhabbetler , yanında cocuklasabilmem vs daha da bağladı.

Kendi sevgilisiyle son 1 aydır toksik bir ilişkisi var , kızın yanına bile gitmek istemiyor (sözde) ama hala birlikteler. Kendime acıyorum bazen onu beklediğim için yaşım olmuş 30.. sanki sevgilisinden ayrılan adamı hemen kapicam. Ustelik o max 25 istiyorum demişken. Allahim sen bana akıl ver!!!

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Kendinizi zavalli gibi hissettiginiz bir an oldu mu?
Cevapla