Hayatımda yaşamımda hayat düzenimde yakın tarihte büyük değişiklikler olucak, daha fazla sorumluluk almam gerekicek. Daha ciddi olmam.. daha sabırlı.. bu duruma hazır değilim ama sürekli kendimi hazır olduğuma manipüle ediyorum artık bu da içe yaramıyor kendimi kandıramıyorum. Bende insan evladıyım benimde psikolojim duygularım var ve psikolojik olarak çöküşdeyim bu çöküşde hayatıma dahil olucak bu gelişmeleri nasıl sırtlayavağımı bilmiyorum. Yaşım çok genç beyinsel ve psikolojik olarak kaldıramayacağım kadar psikolojim bozuluyor çok çalışıyorum... Nasıl daha güçlü olabilir? Psikolojik ve mental olarak? Not : Görsel dikkat için takmayın.
Hayatımda büyük değişiklikler olucak nasıl hazır olurum?
Kanki yorum yapmak için yorum yapmışsın gibi geldi Ben sevdiğim kıza karşı nasıl davranmalıyım diye sormadım ki Hayatımda olucak köklü değişiklere karşı nasıl güçlü durabilirim dedim
Duramazsın. Yerle sevişmeyi öğrenmen gerek. Düştükçe kalkacak ve tekrar düşeceksin. Erkek olmanın olayı biraz da bu zaten. Gerçek anlamda kendine değer katmak istiyorsan acı çekmek zorundasın. Başka yolu yok...
Her yarım acı anasını satayım benim psikolojik mental dayanak noktam yıkılmak üzere stressten bir ara saçlarım dökülüyordu yaşım daha 2020 yirmi aga saldım kendimi 2 hafta düzeldim ama artık kalbim sıkışıyor geriliyorum gecelüri uyuyamıyorum yarın yapıcağımmiçler bugünden hazır biriktikce birikiyor yetemiyorum yetişemiyorum bu sorumluluklar yaşım için çok fazla yaşayamıyorum gençliğimi hayatımı bitmişim
Kankam, ne hissettiğini biliyorum. Saç dökülmesi, el-ayak titremesi, sinir krizleri vs. Bunları yaşaya yaşaya alışacaksın. Öyle ya da böyle. Zor olduğunu, sorumluluk gerektirdiğini de biliyorum ama bu konuda yapabileceğin bir şey yok muhtemelen. Kendine bir plan kur. İşin içinden çıkıp daha iyi bir hayata yönelebilmen için. Sana verebileceğim en iyi tavsiye bu. Birkaç sene dişini sık sonra.
Psikoloğa gittim anlattım anlattım psikoloğun psikolojisini bozdum en sonda ben adamı teselli ediyordum bana sorunsuz insan yok ben bile psikoloğa gidiyorum şu şu sorunlarım var diyordu en son arkadaş olduk evine gittim geldim bana samimi konuştu en iyi psikolog insanın kendisidir sende beynini çok iyi yönetiyorsun dedi düşün yani psikoloğun bile psikolojisini bozdum
Beni hayat incitmedi. Ben kendi hayallerime ulaşabilmek için kendimi incitiyorum. 3-4 yıl sonra iyi bir durumda olabilmek için kaldırılması zor iş yüklerinin altına girmek bence kötü bir anlaşma değil.
Birkeresinde uçurumdan gölü yuvarlatıyordum azdaha bizi arabayı yanlata yanlata bir şekilde durdurdum babam küfür manyağı yaptı soyumuzumu kurutacaksın lan diye :D ordan anladım meğersem beni soy devam ettirmek vesilesiyle bile olsa seviyormuş :jsjsksodkd
Misal anlamsızca önünde dans eder kafasının kelini sıvazlar alnından öperim ara sıra benim böyle bir evladım olsa bunu ben mi yarattım lan derim yani dkdkdnkdkdkd
Onun yanında bide babam normalde aşırı ciddi sert bir adam tüm semt tanıyor adamın kimse damarına basmıyor manyağın teki diye ben adamın kelini sıvazlıyorum :Dmdmdkks
Bana dedemin ismini koymuşlar bazen ciddi bir sohbette bir anda yumruğu masaya vurup dalıyorum hayırdır ben kos koca dedemin ismini taşıyorum diye baba baba diyip alnımdan öpüyor amcamlar babamda genelde bana babanın kafasını s... Diye kendini sövüyor ortamı sen anla dkkdmdldod
Pek enerjik değilim bu aralar daha çok depresifim kaprizliyim şekerim seni üzerim çikolatalı sütüne oreo bandıra bandıra yorgan döşek ağlar nutellanı kaşıklayarak beni düşlersin mdmdmdkdkdk
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence kendin olarak her zaman
Kanki yorum yapmak için yorum yapmışsın gibi geldi
Ben sevdiğim kıza karşı nasıl davranmalıyım diye sormadım ki
Hayatımda olucak köklü değişiklere karşı nasıl güçlü durabilirim dedim
Duramazsın. Yerle sevişmeyi öğrenmen gerek. Düştükçe kalkacak ve tekrar düşeceksin. Erkek olmanın olayı biraz da bu zaten. Gerçek anlamda kendine değer katmak istiyorsan acı çekmek zorundasın. Başka yolu yok...
Her yarım acı anasını satayım benim psikolojik mental dayanak noktam yıkılmak üzere stressten bir ara saçlarım dökülüyordu yaşım daha 2020 yirmi aga saldım kendimi 2 hafta düzeldim ama artık kalbim sıkışıyor geriliyorum gecelüri uyuyamıyorum yarın yapıcağımmiçler bugünden hazır biriktikce birikiyor yetemiyorum yetişemiyorum bu sorumluluklar yaşım için çok fazla yaşayamıyorum gençliğimi hayatımı bitmişim
Kankam, ne hissettiğini biliyorum. Saç dökülmesi, el-ayak titremesi, sinir krizleri vs. Bunları yaşaya yaşaya alışacaksın. Öyle ya da böyle. Zor olduğunu, sorumluluk gerektirdiğini de biliyorum ama bu konuda yapabileceğin bir şey yok muhtemelen.
Kendine bir plan kur. İşin içinden çıkıp daha iyi bir hayata yönelebilmen için. Sana verebileceğim en iyi tavsiye bu. Birkaç sene dişini sık sonra.
Psikoloğa gittim anlattım anlattım psikoloğun psikolojisini bozdum en sonda ben adamı teselli ediyordum bana sorunsuz insan yok ben bile psikoloğa gidiyorum şu şu sorunlarım var diyordu en son arkadaş olduk evine gittim geldim bana samimi konuştu en iyi psikolog insanın kendisidir sende beynini çok iyi yönetiyorsun dedi düşün yani psikoloğun bile psikolojisini bozdum
Psikiyatriste gittim onunlada kanka olduk :d adama likör götürdüm ben alkol almıyom namaz falan derken bi camiye davet etmediği kaldı
Ben derdimden dolayı kime başvursam sonunda adamların ayarıyla oynuyorum arkadaş oluyoruz anlamadım gitti anasını satayım kdjdkdokdd
Durumun farkındayım oakdar haklısınki sadece çökmemem için taktik lazım
Eskiden psikolojik olarak harap olmayayım diye sevgiden sevilmekten güç alırdım şimdi ne yapıcam bilmiyorum...
Güçlü olacaksın, veya ezileceksin. Bu kadar.
Dediğim gibi, erkek olmak zordur bu hayatta...
Kafkasya çocuğuyuz aslanım ;) bizi kimse ezemez kendimizden başka :D kendimide kendime ezdirmem umarım :d Allah ın izniyle güç kuvvet versin
Ha şöyle. : )
Eski bir ingiliççe sözde geçtiği gibi: "What kills you makes you stronger" 🤣
Jokerinde dediği gibi aslanım
Seni öldürmeyen şey güçlendirir;)
😂
Seni sevdim abi senide hayat incitmiş galiba dkkdkdodkdld
Beni hayat incitmedi. Ben kendi hayallerime ulaşabilmek için kendimi incitiyorum. 3-4 yıl sonra iyi bir durumda olabilmek için kaldırılması zor iş yüklerinin altına girmek bence kötü bir anlaşma değil.
Aferin sana abi aynnnnennn öyle
Umarım sen de hayatta başarılı olursun. 😉👍
Neyse, ben yatayım. Saat geç oldu. Sana da şimdiden iyi geceler, uyanık kalma ihtimaline karşı.
Bu görsel elon musk'ın twitter kapak resmi xd
Laaann ndkdmdld
Tüm sırrı bozdun amaaaaĞğğğ
Bak bunlar bence tedadüf olamaz artık dljdmdkdkdkd
Bana nikahı bassan mı? Kdkdkdkkdkd
Oluur 🤣🤣
Babam beni sana verir mi :/ :(
Babam vermezse kaçırır mısın beni aşkım? Kdjdjdkdi
Genelde erkek kizi kaçirir lan xd
Verir herhalde manyak olduğun için
Banane kaçır beni :d
Yok be benim babamda manyağın teki beni çok sever soyunu devam ettiricek birtane aslanı var oda benim dmkdmdkdkd
Birkeresinde uçurumdan gölü yuvarlatıyordum azdaha bizi arabayı yanlata yanlata bir şekilde durdurdum babam küfür manyağı yaptı soyumuzumu kurutacaksın lan diye :D ordan anladım meğersem beni soy devam ettirmek vesilesiyle bile olsa seviyormuş :jsjsksodkd
Bide işin trajikomik tarafı arabada amcamda vardı harbi soyu kurutacaktım ya dkdkdkdkdkd
Eli ayağı titriyordu amcamın gazozla alnına boynuna su döküyprudma mdkkdkdkdjdkidjd
Harbiden ne garip lan babamla tartıştığım kadar kimseyle tartışmıyoruz ama birbirimize çok bağlıyız
@simgee_yuuna bak beni nikahına alırsan 1+1 promosyonla benim gibi manyak bi babişkon olur :D
Ne tür konularda tartişirsiniz?
Ya o da kanı deli bende kandı deliyim yani babamla genel olarak baba oğul değilde kanki gibiyiz Simge :D oyüzden bazen dozu kaçırıyoruz dkdkdkkd
Misal anlamsızca önünde dans eder kafasının kelini sıvazlar alnından öperim ara sıra benim böyle bir evladım olsa bunu ben mi yarattım lan derim yani dkdkdnkdkdkd
Onun yanında bide babam normalde aşırı ciddi sert bir adam tüm semt tanıyor adamın kimse damarına basmıyor manyağın teki diye ben adamın kelini sıvazlıyorum :Dmdmdkks
Örnek amcamlarlada kanki gibiyim
PUHAHAHAGA 😂
Bana dedemin ismini koymuşlar bazen ciddi bir sohbette bir anda yumruğu masaya vurup dalıyorum hayırdır ben kos koca dedemin ismini taşıyorum diye baba baba diyip alnımdan öpüyor amcamlar babamda genelde bana babanın kafasını s... Diye kendini sövüyor ortamı sen anla dkkdmdldod
Hep böyle enerjik misin xd
Yani ne bileyim bende 60 yaşında adam olsam benimde oğlum 20 yaşında 50-60 yaşlı adamlarla kanki gibi takılsa bende öyle olurum herhalde ldkdkdmdkld
Nazara getiriceksin beni dur totomu kaşıyayım mdkdkdlkdkddk
Pek enerjik değilim bu aralar daha çok depresifim kaprizliyim şekerim seni üzerim çikolatalı sütüne oreo bandıra bandıra yorgan döşek ağlar nutellanı kaşıklayarak beni düşlersin mdmdmdkdkdk
Totomu kaşiyayim diyor yaa xd
Nee annem der hep benden konuşulunca totonu kaşı diye kdkdndkdmdk yalanmı yoksa kos koca kadın beni mi kandırıyor dkkdjdkdod
Antinazar mış toto kaşımak gözün totoma diye kdkdkdkkd
Masaya vurulur genelde 😄
Ne masaya vurmakmı ayıp yakışıyormu hiç senin gibi hanımefendiciğime dmkdmdkdkd
Banada öyle öğretildi ahahaha
Neyse ilerde annemin gelini olunca masayamı vurulur totomu kaşınır diye bol bol tartışırsınız dçkdmdkd
Bebişkom benim yarın ofise gitmem gerek ebem ağlıycak yarın uyuyamadım halen :d
Ahaha peki o zaman xd iyi geceler rüyanda marsa gidersin inş
Marsa giden yol kadının kalbinden geçermiş kalbine bir mesaj bıraktım
🧡
İyi geceler baĞyaan rüyanda beni gör.
Dkidjdkdodjdiid
Nasil göreyim
Dm kutuna bakarmısın :D