Kendimde büyük değişim için neler yapabilirim?

İlk önce Türkiye'den olmadığım için yazım kuralları iyi olmayabilir. Özür dilerim ilk baştan
1. Yürüme Oturma kalkma erkeksi ama ben zarif narin olmak istiyorum😥
2. Cool olmak, kafaya takmamak_Mesela sevdiyim insana hemen belli ederim Ve sonuçta O anlar ve ezik gibi kalırım
3. Saçlarım_Her renkten var Pek uzun digiller Fon çekmezsem Kabarıyorlar hemen Her günde aynı model Yapıyorum Bıktım ya at kuyruğundan
4. Cildim Sivilce lekeli Bir iki maske araştırdım Yapıyorum ama Başka tavsiyeleriniz olursa sevinirim
5. çevremde hiç kimse yok Farlı Hep aynı kişiler
6. Kilolu diyilim Arkadaşlar Yani bunu söylemek aptalca ama😂Zayıfla falan yazmayın diye
Temel olarak Güzelim Ama bakımsız ve ezik olduğumun farkındayım🤦‍♀️😑Bu durum beni çok üzüyor Sınıfta her kes sendeki güzellik bende olsa oooo deyir Ama bir şeyler eskik Yaptığım bakımlar Yeterli gelmiyor
Kendimde büyük değişim için neler yapabilirim?
Cevapla