Geçen yengem dedi ki, Kızım evlen artık gül bile gonca iken güzel. Belki kırmak istemedi ama bu söz beni derinden yaraladı. Kim istemez ki ruh eşimi bulayım, hastalıkta sağlıkta hep birlikte olalım, oturup saatlerce konuşmak dertleşmek mutlu olmak keyif versin.. ama olmayınca olmuyor işte, herkes şanslı değil bu konuda.
Kimine dua dua yalvarıp yine de verilmeyen kimine altın tepsiler de sunuluyor. Vardır bunda da bir hayır deyip geçiyorsun. Kimse senin ne yaşadığını bilmiyor.. Ben mesela şu an psikoloğa terapiye gidiyorum, küçük yaşımdan beri de çok fazla travmam var, paranoyaklik derecesinde güven problemim var.
Bunları sen yaşamadın, ben yaşadım. İnsanlara bu kadar kolayca ahkâm kesmek nedendir? Evlendiniz diye madalya mı verelim 🙂
Güncellemeler
+1 yıl
1111
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer