Benim paylaştığım şeylerden dolayı ablamın arkadaşları bana "ergen, kafası çok değişik, hayata karşı protesto yapıo sanki" gibi sözler kullandılar. Oysa paylaştığım şeylerde sadece şanışer şarkıları ve sözleriydi.
Bu yüzden kötü hissedip artık öyle şeyler paylaşmadım. Bu negatif etkilenmeden nasıl kurtulurum sizce
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ablanın apt*l arkadaşlarını hayatından çıkararak. Ayrıca ablan da abla olsa senin hakkında konuşturmaz zaten
Çoook teşekkür ederim yorumun için çok sağol❤️🙏 Ablamın arkdaşları ile ben takılmıyorum ama ablam onlarla takılınca benim hakkımda konuşuyorlar her türlü. Ablamda onlarla birlikte gülüyor maalesefki. Ablam hep öyle biri. Biri beni aşağılayan bi şey dedi mi onunla birlikte gülüyor, sonra da gelip benimle takılıyor.
arkadaşları yazdığını nerden gördü mesela ablandan görüyorsa ablanı sil tepki gösterdiğini bilsin. ablanla aranda kaç yaş fark var bilmiyorum ama çok olduğunu sanmıyorum öyle olsa daha olgun olurdu kendi de arkadaşları da, bence sen de arkadaşlarınla oturup ablanın hakkında konuş biraz aynı duyguları hissetsin:) benim ablam da böyleydi biliyo musun ortaokula kadar hep saçmalıklarını çektim ama sonrasında bıktırdı beni. bi dövmeye başladım iki üç defa sağlam dayak yiyince aklı başına geldi senelerdir ayağını denk aldı geçinip gidiyoruz. bence senin de artık biraz daha atak olma vaktin gelmiş
Aramızda 2 yaş var sadece, evde farklı arkdaşlarının yanında farklı. Ben aynısını ona yapamam sanırım çünkü ben birini kırınca kendimde kırılıyorum. Bi gün sinirlenip kavga ettiğim oldu ama kendisinin kemikleri çok ağır. Erkek gibi vuruyor tek koluyla. Ders çalışmam gerek mesela ama sırf bunun arkadaşkarının dediklerini kafama taktım diye çalışamıyorum. Acaba beni takip eden benim yaşıtlarımda mı benim hakkımda böyle olumsuz şeyler düşünüyor diye şüpheye düşmekten kötü hissediyorum kendimi bikaç gündür.
Valla anlattığın duruma bakılırsa asıl ergen onlar ve komplekslerinden sana çamur atıyolar hiç kendini üzme anladığım kadarıyla biraz da duygusal bi kızsın gerçekten hassas kalpler için dünya cehennem oluyor:( üzme kendini boşa senin değerini bilen insanlar zaten senin yanında olur onlarla devam edersin yoluna ve hayatında sırtından vuracak insan zaten çok olacak şimdiden bunları kafana takarsan ileride daha çok yıpranmış bulursun kendini gerek yok. Derslerini aksatma ileride başarılı bir insan olduğunda ve iyi bir meslek sahibi olursan inşallah emin ol ilk onlar senin yanında olmak için can atacak hep böyle oluyor çünkü
Çok teşekkür ederim iyi ki yazdınız bunları çok sağol ❤️, Kendimi güçsüz hissediyorum bi de böyle basit konularda aşağılanınca ezik hissediyorum bazen ama dediğin gibi her şeye rağmen psikolojimi toparlayıp derslerime kaldığım yerden devam edeceğim. İyiki var senin gibi insanlar🌸 ve çok haklısın ya dediğin gibi ablamda abla olsa beni aşağılayan akraba veya arkadaşların yanında sırf onlara katılmak için gülüp dalga geçmezdi. Üzüldüğümü göre göre. Nasıl tepki sınır koyup haddini bildireceğim konusunda planım yok ama deneyeceğim bi şeyler. Ben ablamı bana bi yakın davranması ile tüm hatasını affediyordum maalesef çünkü kardeş olduğumuz için birbirimize ihtiyacımız oluyor diye düşündüm hep. Gerçekleri hatırlattığın için çok teşekkür ederim. Umarım seninde hayatın ve çevren gönlünden geçtiği gibi, istediğin gibi olsun her zaman ❤️🙏🌸🌸
Canımm🥰 çok teşekkür ederim iyi dileklerin için dilerim ki hakkında her şey çok güzel olur ve bu anılarına bakıp güler geçersin. İçinde olduğun ne sıkıntın varsa en kısa zamanda hepsinden kurtulman dileğiyle sağlıcakla kal❣️
Düşünme geç.
Olmuyo işte öyle. Boşvermiştim dün ama bugün yine ablam kendi kendine konu açıp şu arkadaşımda sana ergen diyordu dedi. Yok bilmem ne kişisi de seninle şöyle diyerek dalga geçti o gün beraber güldük falan dedi