Canınız sıkkın iken gelip de size saçma sapan tripler atan kişiye nasıl bir davranış sergilerdiniz?
Benim canım sıkkın iken gelip de trip atan birine git iki adım ileride oyna derim ben :)))

Canınız sıkkın iken gelip de size saçma sapan tripler atan kişiye nasıl bir davranış sergilerdiniz?
Benim canım sıkkın iken gelip de trip atan birine git iki adım ileride oyna derim ben :)))

Canımın sıkkın olması değil, o insana verdiğim değer önemlidir. Evet bazen acımasız ve zalim olabiliyorum. O an veryansın edersem bile sonra gönlünü alırım. Keyifli geceler.
Karşı değer verse canın sıkkın iken gelip trip atmaz diye düşünüyorum ben. Keyifli geceler.
Yani o duruma göre değişir. Bazen canımız sıkkın olduğu için kırıcı olabiliyoruz. Trip atar ya da atmaz onun gerekçesi önemli. Ben bir hata yaptıysam, canım sıkkın bahanesinin arkasına saklanmam. Teşekkürler :D
Aynen öyle hata yaptıysan bahanenin arkasına saklanmazsın, hata yapmadıysan hatayı yapan hatasını bilmesi lazım. Görüyoruz insan hatalı olmasına rağmen laf vurmaya filan çalışıyor ortaya laf atarak arkadaşlarını da alet ediyor. Dediğin gibi bahanelerin arkasına saklanmak yerine laf vurmaların arkasına saklanmak yerine cesurca çıkıp hatasını kabul etmeli saklanmamalı. Rica ederim :D
Senin yaşadığın olay ne bilemiyorum elbette ama burdan biriyle bişey yaşamışsın sanırım :D sorunlarınızı konuşarak çözmeyi deneyin derim..
Ben genel konuşmuştum oysa ki :D ama sen bir medyum edası ile cevap verdin bildiğin bir şey varsa söyle ben de bileyim :D
Yoo siteye sorar gibi sormuşsun soruyu medyum olmama gerek yok yani :D Her türlü imalı konuşmaların falan belli ediyor biriyle sorun yaşadığını bana kalırsa. Tahminde bulundum. Niye celallendin anlamadım :D
Siteye soruyorum zaten sitenin amacı bu :D ima yok direk kendi gözlemlerime dayalı olarak konuştum. Sinirlenmiş gibi mi görünüyorum oradan :D ters psikoloji mi uyguluyorsun bana :D
:D aahs en azından yanlış tahminlerde bulunmuyorum diyebiliriz. Ters psikoloji mi uyguluyorum ya da sen mi fazla terssin orası muamma :D
tahminlerinin yanlış olmadığını nereden biliyorsun çok merak ediyorum :D imalarda bulunan sen gibi duruyorsun biraz :D tersim terstir orası doğru bak :D terse ters düze düz olurum :D
Herkes öyledir yeter ki kuyrukta doğru noktaya basılsın.. :D
aynen öyle bam teline basılan herkes öyledir :D
Canım sıkkınken kimseyi çekemeyeceğim için umursamazdım. yani trip atıyorsa görmezden gelir hatta konuşmazdım. bunun dışında mutluyken bile zaten sadece sevdiğim birisi ise trib yerdim. bunun dışında kimsenin trbini almazdım yani umursamazdım.
Cevap
1Cevap
O kişiyle olan iletişimime bağlı, ailemden biriyse fena bağırırım terslerim yabancıysa da yine bir şey der defederim hiç çekemem
niye ailenin günahı ne bağırıyorsun
hahaha ne ile bağları var be :D
Haklı ve hastayım trip yedim 😆 Önce bi derdi vardır diye düşünüp he der geçerim, uzatıyorsa ok der geçerim. Arayıp gönlümü alır🤣😂 Tribe trip
atara atar gidere gider diyorsun :D
Öyle her zaman tutar 😂😂
Beni yalnız bırak derim
öyle deyince daha da trip atarsa :o
Gidermisininnnizzzzzz lütfennn😬
Cıks gidemem :P
Sen degıl 😬
Biliyorum bana bu lafı eden bugüne kadar olmadı zaten :o
Hadi ya
Gitmesini uygun olmayan bir dille belirtirim 😌😌
nasıl derdin mesela
Yazayım da kaldır 🙄
hahaha "gitmesini uygun bir dille belirtirim" diye okumuşum :D
Doğru okuyunca taşlar yerine oturdu mu 😂
evet oturdu ama sen yine de yaz :P ekmek çıksın :P
Tamam hazır mısınnn
çok heyecan yaptım :o hazırım :O
Tamam sipar al yolluyorum ahsjs
"hadi ordan git ya senin saçma sapan boş triplerinle mi uğraşıcam" derim
A aaa olmadı 🙄
gıcıklık yapılıyor diye bir kaldırma seçeneği olsa çoktan kalkmıştı o. O
Eklensin, dilekçe ver 😂
vereceğim vereceğim seni de referans olarak göstereceğim
örnek olarak beni gösterebilirsin kabul ediyorum😝
Hay haspam derim. Uğraşamam.
Konuşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?