At dediğin asil bir hayvandır. Ben çok severim atları. Yemin ediyorum kadınlar iltifattan hiç anlamıyor.😒


Azgınlık var şevk verir, azgınlık var eziyet verir. Kime göre neye göre kısrak? ;) Seviyon mu dövüyon mu belli et aslanım derim :D
Cevap
3Cevap
Bu nasıl bir iltifat şekli kulak tirmalayan cinsten
Hoşlanmazdım...
Kimseden hoşlanmıyorum kimseyi önemsemiyorum ben kendime diyorum zaten kzım çok vahşisin diye kimsenin demesine gerek yok
Ben kısrak degilim benden olsa olsa aygir olur hadi olmadı sutcu beygiri ama kesinlikle kısrak değil
Göreceli bir kavram, neye göre kime göre.
Zevlimisin diyo yoksa sermisin diyo onu bı sorarım
Kim o kısrakk🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?