Zamanında size kötü davranan biri g*tü sıkışınca yanına çağırsa gider misiniz?

Hani şöyle demeyin eşinin annesi falan. Benim eşimin annesiyse bende oğlunun sevdigiydim esiydim. Zamanında canı sıkıldıkça kapı dışarı attı yemek vermedi çamaşırım yıkanmadi küfür etti hakaret etti beddua etti. Bunları yapmasının sebebi sadece güvencesi olan kızının yanında olmasıydı ama şu an yanında değil. O zamanlar nasıl olsa kızım burada bana bakar diye düşündü bütün kötülüğü yaptı şimdide unutup yanına gitmemi istiyor sebebi ise ameliyat olucak kızı da yok sana mecburum diyor. Ama gitmek istemiyorum evim ayrı az çok idare ediyoruz eşimle iyiyiz çok şükür. Arada oğlunu doldurmasa tabi. Siz olsanız?
Zamanında size kötü davranan biri g*tü sıkışınca yanına çağırsa gider misiniz?
Cevapla