Ailevi sorunlar nedeniyle psikolojk olarak zayıf hisediyorm kendimi? gerçek bi çözümü var mı bu yaşadığım durumun? şimdiden tşkler?

Kendimi yetersiz hissediyorum ve narsist bir annem umursamaz bir babam var bu da yetmiyormuş gibi Kendimi yalnız hisediyorum? çocukken evde hergün kavga vardı boşandılar başkasıyla evlendi annem o adamda psikolojik baskı ve bilerek beni delirtecek duruma soruyordu bide taciz vardı hafif düzeyde

Nerdeyse 3 5 arkadaşım oldu şimdiyedek üni okuyorum şu an ama maddi olarak yardım edemiceklerini görüyorum belki bu hallolur bişekilde

Ama psikolojik anlamda yanlız yetersiz sevilmeyen beğenilmeywn ve bir şey yapmam hayatımı yaşamam suçmuş gibi bana geliyor psikoloğa gidiyorum ama hala o hisler var bende

Hiç sevgilim de olmadı bağ kuramıyorum cinsellik için yaklaşıyorlar zaten kıza yaklaştıkları gibi ama ben bunu bile yaşayamıyorum

bazen insanlarla biyerden sonra kopuyor sanki herkesin anladığı benim anlamadığım bir dil var ben bu dili konuşamıyorum aşırı yetersiz hisettitor bu

Ailevi sorunlar nedeniyle psikolojk olarak zayıf hisediyorm kendimi? gerçek bi çözümü var mı bu yaşadığım durumun? şimdiden tşkler?
Cevapla