Gün geçmiyor ki sorunlar dertler bitmesin. Yaşadığımız şartlarıda baz alınca da bu zamana kadar dayanmam bile mucize gibi geliyor. Bu durumdan kurtulmanın yolu yok mudur?
Gün geçtikçe acımasız ve duygusuzlaşıyorum, eski halime nasıl dönerim?
Dönüp ne yapacaksın ki? Acımasız, merhametsiz olmak aslında daha iyi. Üstüne bir de duygusuz olursan bu dünyada sana ölüm yok demektir. Zamanında merhamet ettik, duygusal olduk da elimize ne geçti? Kocaman bir sıfır. Hep arkamızdan iç çevirdiler. Bu iyi niyetimizi sonuna kadar suistimal ettiler. Ben dönüştüğün insandan memnun olman gerekiyor. Yoksa üzülen hep sen olursun bu filmin sonunda.
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Kendini böyle karamsar kodlama yine de Duygularının farknda olman güzel Ruhsal olarak bocaladıgmz dönemler olabilir bunun gecici oldugunu bil Mevcut durumundan mutlu olmayı herkes bilmek zornda Dış kosullar iyi olabilir kötü olabilir Bu seni etkilememeli hayat zaten inişli çıkislı bir yer Insanlar kalp kırıklıkları maddi manevi her sorun dünyasal deneyimlerdir sadece acı en iyi ögretmendr bana göre Olumsuzluklarn icindeki fırsatı görmeye çalış
Bu zamana kadar merhametli ve duygulu olman sana ne kazandırdı? Artık kendini üzmemek için böyle bir gard almış olabilirsin bu da büyüyüp tecrübe kazandığına delalet bence🙄
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bende aynı durumdayım aslında genelde alışılmış mutsuzluk diyorum ben buna. yani insan bir şeyler yaşadıkça artık kimseyi düşünmez hale geliyor. yani çözümü aslında hayatını değiştirmeye başlamaktır. farklı şeyler yapmak mutlu olacağın bir şeyler bulmak