Herkese selamlar üniversiteye hazırlanıyorum mezuna bıraktım derslerim de iyi değil hedefim de yüksek değil ama ben yine de çok zorlanıyorum hiç arkadaşım yok bütün gün evde oluyorum genellikle ve içimde geçmek bilmeyen bir ağırlık sıkıntı stres ve kaygı var bunun için psikolojik destekle alıyorum dikkat eksikliği için ilaç da kullanıyorum ama hiçbir şekilde faydasını göremiyorum Bir yıldır bu süreç devam ediyor ve ben çok sıkıldım artık bir fayda görmek istiyorum aslında buraya içimi dökmek istedim belki hiç kimse bir görüş belirtmez bunu da çok önemsemeyeceğim sadece bir yerlere yazmak istedim buraya kadar okuyan birisi varsa teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatımdaki tek insan sevgilim uzun süreli bir ilişkimiz var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer