Yaşadığım sorunların yüzde 75i kapalı olduğum için?

Bugün iğrenç bi oğlan bana kezban dedi kapalı olduğum için

Güncellemeler
+1 yıl
Annemse o çocuğa mal ve gav@t dediğim için bu hayat kadını konuşması dedi annemin lafları sadece insanı aşağı çekmek için
Güncellemeler
+1 yıl
Ben artık erkeklerin başına ne gelse üzülmem
Yaşadığım sorunların yüzde 75i kapalı olduğum için?
Cevapla