Ailemin maddi durumu iyi ama fakir görünümlü olduğum için mi hiç sevgilim olmadı?

25 yaşındayım hiç sevgilim olmadı yıllardır ergenliğe girdiğim yaşlardan itibaren dış görünüşümü beğenmiyorum bu yüzden eziklik hissi yaşıyorum ailemin maddi durumu iyi ( Ticaret ile uğraşıyor babam mağazacılık sektörü) imkan olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bakımsızım kendimi beğenmediğim için bakım yapmıyorum psikolojik sorunlarımdan dolayı spor salonuna gidemiyorum öz güvenim yok çünkü sosyal fobi anksiyete bozukluğu var bende bu yüzden kızların ilgisini çekmiyorum dimi bide boyum 170 bu dezavantaj

Ailemin maddi durumu iyi ama fakir görünümlü olduğum için mi hiç sevgilim olmadı?
Cevapla